Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Husqvarna 701

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary Dzisiaj, 10:30   #40
zylek
 
zylek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 487
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
zylek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 22 godz 26 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
To w takim razie mój GasGas od nowości przy próbie rozpędzania powyżej 120 km/h chciał mnie zabić wpadając w shimmy
shimy to zazwyczaj zła geometria, a nie błotnik wysoki, oczywiście do jakiś rozsądnych prędkości a nie "bo pójdzie 180". Ja bym sprawdził czy tył nie jest przeładowany względem ustawienia zawieszenia (SAG). Jak ważysz więcej niż 85kg a jeszcze jesteś wysoki, przez co siedzisz bardziej z tyłu, to może konieczna być wymiana sprężyny, bo jak nakręcisz preload żeby sag z kierownikiem był ok, to statyczny może być nieobecny. Jak tył ok, to może pomóc zluzowanie zawieszenia/koła z przodu i dokręcenie wg momentów. Już słyszałem, że nie takie opony, że amor skrętu koniecznie, a po ustawieniu wszystkiego jak należy motor szedł jak po sznurku. Amor skrętu przy powtarzających się shimah na asfalcie, to dla mnie maskowanie problemu, bo co z tego że pójdzie prosto na asfalcie, jak zawias nie będzie robił na podjeździe!? A akurat ten motor jest dość czuły na balans tył przód
zylek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.