![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Wcześniej też zalewałeś ten olej..? Czekamy na refleksje z jazdy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 57 min 20 s
|
![]()
Ja wlewałem Militec do Transalpa i pierwsza rzecz, to wzrosły delikatnie obroty biegu jałowego, jakoś żwawiej zaczął się wkręcać, żadnego wpływu na sprzęgło. Do samochodu też to lałem, i po 180 tys km. padła głowica, ale to z racji na to , że auto latało na gazie... ale po zdjęciu głowicy tuleje cylindrów nie mają progów, i po zrobieniu głowicy stopień sprężania jak w nowym aucie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: RADZIONKÓW ŚLĄSKIE
Posty: 62
Motocykl: Deauville and ETZ 250
Przebieg: >200000
![]() Online: 1 dzień 22 godz 42 min 22 s
|
![]()
ja też stosuję ale inny preparat ceramizer polecam Wam odwiedźcie stronę http://www.ceramizer.pl/ i poczytajcie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Jak dotrę silnik to se zaaplikuję ponownie.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
|
![]()
Wypalanie się gniazd i zaworów jest spowodowane w 99% brakiem luzu na zaworze który nie domykając się zostaje przegrzany i następuje jego zwyczajne nadtopienie , reszta przypadków to złe ustawienie mieszanki i kąta wyprzedzenia zapłonu.
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 16.04.2013 o 08:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Coke Live Festiwal 11-12.08.2012 Kraków | KML | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 02.08.2012 07:46 |
Rękawice na motor | rambo | Archiwum | 6 | 15.06.2008 08:26 |