Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.12.2009, 17:57   #11
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Wcześniej też zalewałeś ten olej..? Czekamy na refleksje z jazdy
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.12.2009, 11:31   #12
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
Domyślnie

Ja wlewałem Militec do Transalpa i pierwsza rzecz, to wzrosły delikatnie obroty biegu jałowego, jakoś żwawiej zaczął się wkręcać, żadnego wpływu na sprzęgło. Do samochodu też to lałem, i po 180 tys km. padła głowica, ale to z racji na to , że auto latało na gazie... ale po zdjęciu głowicy tuleje cylindrów nie mają progów, i po zrobieniu głowicy stopień sprężania jak w nowym aucie.
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.12.2009, 14:37   #13
mczmok
 
mczmok's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: RADZIONKÓW ŚLĄSKIE
Posty: 62
Motocykl: Deauville and ETZ 250
Przebieg: >200000
mczmok jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 22 godz 42 min 22 s
Domyślnie

ja też stosuję ale inny preparat ceramizer polecam Wam odwiedźcie stronę http://www.ceramizer.pl/ i poczytajcie
mczmok jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.12.2009, 15:18   #14
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Jak dotrę silnik to se zaaplikuję ponownie.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.12.2009, 22:17   #15
maher
 
maher's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
maher jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
Domyślnie

Wypalanie się gniazd i zaworów jest spowodowane w 99% brakiem luzu na zaworze który nie domykając się zostaje przegrzany i następuje jego zwyczajne nadtopienie , reszta przypadków to złe ustawienie mieszanki i kąta wyprzedzenia zapłonu.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 16.04.2013 o 08:00
maher jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Coke Live Festiwal 11-12.08.2012 Kraków KML Imprezy forum AT i zloty ogólne 2 02.08.2012 07:46
Rękawice na motor rambo Archiwum 6 15.06.2008 08:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.