Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.02.2014, 11:48   #1
PiotrTMC


Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
PiotrTMC jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 41 min 40 s
Domyślnie Tylny amortyzator WP od LC4 w RD03,04-kolizja?

Pytanie do użytkowników, którzy zaadoptowali takowy amortyzator w swoich maszynach, czy nie dochodzi wam do kolizji zbiorniczka gazowego z wahaczem?. Włożyłem u siebie taki amorek bez większych problemów dopasowałem sprężynę od afri, dorobiłem dolne kości, przesunąłem pompę hamulcową i było by wszystko super, ale...odległość wahacza od zbiornika gazu mnie przeraża, przy lekkim wyskoku może dojść do kolizji, lub kiedy będą jechać dwie osoby. Czy może miał ktoś z was taki przypadekWiem ze w 07 jest większa odległość i ogólnie bezproblemowy montaż w porównaniu do 03-04.
PiotrTMC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2014, 12:20   #2
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,944
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 20 godz 13 min 10 s
Domyślnie

odkręć dolne mocowanie alora i na sucho sprawdź czy dotyka. Przy amorze wahacz nie będzie miał dużego skoku.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2014, 12:32   #3
PiotrTMC


Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
PiotrTMC jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 41 min 40 s
Domyślnie

Właśnie sprawdzałem na sucho i niestety w pewnej odległości od maksymalnego złożenia sie wahacza dochodzi do kolizji i stąd moje obawy
PiotrTMC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2014, 12:38   #4
Thorgal77
Składka oplacona.
 
Thorgal77's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
Thorgal77 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
Domyślnie

Próbowałem tego samego 2 lata temu i zrezygnowałem z tych amorków z kata...
w trampku podobna rama do RD03
ja miałem 2 - 3 mm luzu do wahacza ( wahacz z RD03) a jeszcze dało się docisnąć.

jest rozwiązanie na to :
Ja zrobiłęm takie cos... i sie sprawdzało. - jak by co mam jeszcze takie cos w 2 wysokościach - moge sprzedać. - bo tak naprawde na cholere 30cm skoku z tyłu.



__________________
Thorgal77 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2014, 20:47   #5
PiotrTMC


Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
PiotrTMC jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 41 min 40 s
Domyślnie

Mój amortyzator jest od Duka wiec nie mam z czego skracać bo jego zakres pracy jest niemal identyczny jak w afrykowym. Po dzisiejszych pomiarach stwierdzam ,że do kolizji raczej nie dojdzie ponieważ wahacz składa się bardziej na WP niż na ori o jakieś 1,5-2 cm na skoku wahacza, co na oryginalnym amorku zgniotło by już odbój. Patent ze skruceniem zakresu pracy amora WP bardzo ciekawy.
PiotrTMC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.04.2014, 22:28   #6
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,854
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 5 dni 1 godz 8 min 19 s
Domyślnie

Thorgal, jestem wstępnie zainteresowany. A cały amor masz?
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.04.2014, 23:25   #7
Thorgal77
Składka oplacona.
 
Thorgal77's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
Thorgal77 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
Domyślnie

Miałem kilka amorków ale się wyprzedałem... wiesz... zbieram na jakieś moto - może znów coś kiedyś bedzie

Jeśli chcesz takie coś co na focie to masz do piątku czas.... potem mnie nie będzie długo.
__________________
Thorgal77 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.04.2014, 23:42   #8
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
Domyślnie

Można też zmniejszyć zbiornik gazu o centymetr,połtora. Miałem w dr650 konflikt z wydechem Teraz działa... PKS mowi,że bedzie nieco twardszy na dole...A nam wsio rawno
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.04.2014, 23:56   #9
Kuba
 
Kuba's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Kuba jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
Domyślnie

ja mogę mieć jakieś amorki od lc4
Kuba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Padł tylny amortyzator GAMBOR Rama, zawieszenia, napęd 4 23.03.2011 23:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.