|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
02.11.2014, 17:56 | #1 |
Dluzsza dzwignia zmiany biegow?
Czy istnieje cos takiego?
Bo kurczek, kopyto mam duze, nogi dlugi i w wielkich butach po prostu beznadziejnie zmienia mi sie biegi. Musze jakies nienaturalne dziwne ruchy wykonywac by zmianic bieg. W butach takich do motocykli szosowych gdzie dol buta jest waski i plaski problem nie wystepuje. Tak kombinuje ze gdyby dzwignia dluzsza byl to by ulatwilo. |
|
02.11.2014, 18:27 | #3 |
A mozna tak? jak to zrobic? sprawdze
|
|
02.11.2014, 18:40 | #5 |
dziekuje, zrobie to i sprawdze czy dziala, a nadal z ciekawosci pytam czy wystepuje takie powiekszone dzwignie?
|
|
02.11.2014, 19:44 | #6 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 37 min 28 s
|
Zawsze możesz przeciąć i wspawać tyle ile będziesz chciał. Tyle że jak ramię dłuższe dłuższą drogę będzie musiała pokonać stopa by wbić/zbić bieg.
|
02.11.2014, 22:13 | #7 |
Mizerna Kruszynka
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
Tak wystepuja. Tfjuratech takie sprzedaje. Ale poza tym ze ma fajana cieka aluminiowa koncowke dzwigni z aluminium , TO TANDETA JAKICH MALO! u mnie po 3 latach jazdy wypiedzielil sie wieloklin i wrocilem do oryginalu. Do tego te przewiercenia na dzwigni powoduja ze calosc jest duzo mniej sztywna niz oryginal. Nie musisz sie wypierdzielic by to sie zgielo- ostra jazda np. w terenie w zupelnosci wystarcza by zaczela sie wyginac w strone silnika a ty bys zaczal jej szukac noga. Ot nagle znika a ty jej szukasz . Moze to pomoze ze podczas wiekszej gleby sie nie zlamie a zegnie a przez to ze jest miekka nie spowoduje uszkodzen walka zminy biegow. O dziwo oryginal jest duzo sztywniejszy , nie wypierdala sie na wieloklinie a do tego przedluzylem go sobie obcinajac i dosztukowujac przy pomocy kawalku zelastwa tak ze po pomalowaniu nie widac ze cos bylo w ogole dospawywane. Do tego polecam z oryginalu zdac gume, tak by zmniejszyc srednice koncowki i nie musiec za nadto "omijac" butem przy zmianie gora /dol. Masz wtedy klasycznego "gwozdzia" jak w krosowce. A jak ci sie to nie podoba to oblewasz super glu obsypujesz piaskiem do piadkowania i masz piekna powierznie cierna.
O pozostalych akcesoriach z tjutatecha nie chce pisac ale na 7 kupiony 6 to porazka a 7 musialem naprawiac po 6 miesiacach
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. |
02.11.2014, 22:15 | #8 |
Mialem nadzieje ze sa jakies dluzsze i wieksze akcesoryjne.
Dluzsza droge, tak, ale przedluzenie nie musi byc wielkie a jak przeszczepy mam wielkie to wygodniej zwyczajnie. Bede kombinowal z tym przesunieciem a potem zobaczymy |
|
03.11.2014, 22:22 | #9 |
Mizerna Kruszynka
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
Ponoc pasuje wajcha od CR 85 2002r. Ale nie sprawdzalem
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
dłuższa dźwignia zmiany biegów | JoseLoco | Wszystko dla Afryki | 2 | 20.03.2014 17:26 |
wyswietlacz zmiany biegow | maciej33 | Wszystko dla Afryki | 13 | 01.04.2013 22:49 |
Dzwignia zmiany biegow Touratech | teka | Wszystko dla Afryki | 9 | 14.10.2009 00:29 |
Drążek zmiany biegów | STRUś | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 14.04.2008 09:17 |