|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
09.02.2009, 11:02 | #1 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 7
Online: 24 min 55 s
|
Odcięcie zapłonu
Witam,
Na tym forum jestem pierwszy raz więc witam wszystkich klubowiczów. Na forum jestem jako przedstawiciel mojego ojca który od niedawna jest szczęśliwym posiadaczem Afryki - ja poruszam się na VFR 800. Mam pytanie do was - być może odpowiedź jest gdzieś na forum ale nie mogę jej namierzyć. Mianowicie chodzi o odcięcie zapłonu w Africe mojego ojca. Sama Africa to rocznik 92 pochodząca z Włoch. Odcięcie objawia się na każdym biegu w postaci urywania zapłonu na wysokich obrotach. Na niższych wydaje się, że jest pełna moc. Motor z tego powodu rozpędza się do 120km/h dalej zaczyna się urywanie. Czy ktoś z was wie może jak takie odcięcie jest zrealizowane i jak się go pozbyć? Pozdrawiam |
09.02.2009, 11:38 | #2 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 5 dni 15 godz 46 min 42 s
|
To raczej nie jest odciecie , albo brak paliwa , albo padnieta membrana podcisnieniowa w gazniku lub obie.
Oczywiscie przyczyn moze byc wiecej ale mysle ze od tego mozna zaczac .
__________________
END of TRANSMISSION |
09.02.2009, 12:33 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Rd04 z 92r to chyba nawet nie ma odcięcia. Jakbym sie mylił i bylo by inaczej to odciecie działa przy 8500~9000 RPM. Coś pany musicie poszukać na wtyczkach przy module, odłączyć dla pewności można tez czujnik bocznej stopki. Meldujcie będziem radzić i dzielić sie pomysłami co to
Powodzenia |
09.02.2009, 12:37 | #4 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
Coś z zasilaniem paliwem może? Podłączcie do butelki z wężykiem bezpośrednio przewod do gaznikow.
Jak bedzie działało, tzn niedrożność na lini filtr siatkowy, filtr paliwa, zagięte przewody, pompa? A jak nie będzie to może faktycznie membrana walnięta?
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
09.02.2009, 16:57 | #5 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
04 ma odcięcie ale nie pamiętam gdzie dokładnie czy na początku czy na końcu czerwonego pola (chyba na końcu). Odcinki nie ma Szadołka 750 z 1983 na pewno. Dokręciła się jakieś 2cm poza skalę .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
10.02.2009, 08:39 | #6 |
stęchły
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Zbąszyń
Posty: 444
Motocykl: RD07a
Przebieg: 130000
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 36 min 41 s
|
Odcięcia też nie ma Suka gs 650 Katana z 1983. Z 12 tys na blacie dokreciłem ją do 13 tys eh załuje ze sprzedałem.
|
04.05.2013, 12:04 | #7 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: RLU
Posty: 959
Motocykl: RD04
Przebieg: niski;)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 22 godz 48 min 31 s
|
Czy RD03 ma odcięcie zapłonu? Dokręcam swoją do czerwonego pola i nic się nie dzieje, wyżej się obawiam żeby jej nie zaszkodzić.
|
04.05.2013, 12:42 | #8 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Jak ma, to przy 8500 RPM
Śmiało bez obaw |
25.06.2013, 13:09 | #9 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 186
Motocykl: RD04
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 11 min 30 s
|
W sobotę zrobiło mi się podobnie przy mojej RD04.
W trakcie jazdy stracił moc i rozpędza się normalnie do ok. 4000 obrotów. na piątce do ok. 90km/h powyżej się dusi i dławi. Przy delikatnym dodawaniu gazu bardzo powoli rozpędza się do 120km/h Na niskich obrotach silnik pracuje równo i ładnie. Wygląda, jakby nie dostawał paliwa. Gdzie zacząć poszukiwania? Czy może broić pompka paliwowa? Czy od razu pruć gaźniki? |
25.06.2013, 13:14 | #10 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 1,015
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s
|
filtr powietrza luknij na niego .
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
odciecie zaplonu | daniel_87 | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 18.08.2008 22:55 |