|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
14.02.2016, 20:32 | #1 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,425
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
Uzbrojony tygrys...
.....
Ostatnio edytowane przez chemik : 31.05.2020 o 08:43 |
14.02.2016, 20:59 | #2 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,019
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 20 godz 27 min 59 s
|
Solidna firma, robi także na zamówienie: http://www.motomerta.pl/
|
15.02.2016, 09:50 | #3 |
Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Błażowa
Posty: 1,314
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s
|
Co prawda, nie pytałeś o to, ale mam
http://huzarexhaust.eu/pl/59-triumph-tiger-800-xc |
15.02.2016, 09:52 | #4 | |
Cytat:
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
||
15.02.2016, 10:14 | #5 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 21 godz 33 min 8 s
|
Polecam również Motomerta - uważam ich produkty wręcz za pancerne
Wydech oczywiście od Zbyszka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
15.02.2016, 11:33 | #6 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 5 dni 15 godz 1 min 28 s
|
też polecano mi mertaspecialparts. kupilem.
moje gmole pękły w korku, od wibracji po 3000km. nie miały wcześniej ciosu. do dziś jeżdzę z wibrującymi, ale słowo - dziś je zdemontuję i zespawam. nie pasowały w otwory montażowe - musiały zostać dogięte na prasie balansowej. jak sie domyslic latwo pewnie to zaskutkowało ich samoistnym pęknięciem po 3000km. |
15.02.2016, 13:44 | #7 |
No to ups.
Na mojego kata były robione na miejscu. W sensie dopasowywane były do motocykla. Ściągałem ostatnio i gmole i stelaże i nie ma tam żadnych naprężeń, których być nie powinno.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
|
15.02.2016, 14:13 | #8 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 21 godz 33 min 8 s
|
Jak dzowniłem do Merty to też wymagał aby przyjechać na miejsce i dopasować do motocykla
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
15.02.2016, 14:44 | #9 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 5 dni 15 godz 1 min 28 s
|
2 raz brałbym od Henry'ego
a teraz, bede jezdzil ze spawanymi. blizny zdobią wojownika. mialem givi wczesniej - ale przy glebie w lesie (20km/h, pierwsze strachliwe przejażdzki motocyklem poza asfaltem w życiu i to jeszcze Afrą.. ) zaliczylem na błocie uślizg w koleinie. givi wgniotły się tak mocno, ze owiewka się złamała. nie jestem zwolennikiem megapancernych gmoli, one mają wchłaniać energię zamiast ramy i droższych częsci motocykla. ale na boga, zwyklą przewrotke 'parkingową' i to jeszcze na miekkim błocie, muszą wytrzymac |
15.02.2016, 14:50 | #10 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,821
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 5 dni 17 godz 3 min 16 s
|
a ja mam bardzo dobra opinie o polskim Heed. zakladalem produkty tej firmy do kilku motocykli ( TDM, Versys, DL1000) i musze przyznac, ze spasowanie jest swietne - zero walki przy zakladaniu - a gmole bardzo solidne. takze ja goraco polecam.
Merty zakladalem dwa razy i nie mialem problemu ze spasowaniem. Henrego tez kilka razy i tez zero problemow.
__________________
buziaki |