Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.07.2016, 18:06   #1
MacGyver
 
MacGyver's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubai
Posty: 71
Motocykl: RD07a
Przebieg: 104k
MacGyver jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 12 godz 49 min 15 s
Domyślnie niemiec plakal jak sprzedawal

Witam

Stalem sie dzis szczesliwym posiadaczem AT 750 '00

Jazda testowa nie urzekla mnie nadmiarem mocy ,a ze motocykl ten pochodzi z rynku niemieckiego od razu nasunela mi sie mysl o blokadzie.

Stad pytanie:

Czy ktokolwiek z was posiada wiedze na temat blokady mocy stosowanej na rynek niemiecki ( tj ; dysze , kryzy , wydech , a moze CDI) ?

Pozdrawiam

Inzynier MacGyver
MacGyver jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2016, 18:13   #2
kraft90


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Skalmierzyce
Posty: 246
kraft90 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 godz 13 min 58 s
Domyślnie

Witaj, sprawdź jaka moc masz w dowodzie niemiecki. Afryki były blokowane na króćcach dolotowych i miały inne dysze.
kraft90 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2016, 18:20   #3
MacGyver
 
MacGyver's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubai
Posty: 71
Motocykl: RD07a
Przebieg: 104k
MacGyver jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 12 godz 49 min 15 s
Domyślnie

Niestety nie mam niemieckiego briefu gdyz import tego motocykla to bardziej epicka opowiesc niz zwykly handel.

Czy masz jakies dane nt jakie dysze byc powinny ?
MacGyver jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2016, 18:22   #4
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Nie ma prostszego sposobu.

Zdejmujesz zbiornik potem Gaźniki i patrzysz w króćce dolotowe.
Jak są zwężki, wymieniasz na króćce bez zwężek i już

Nie dławiona AT idzie 180kmh
Dławiona 160kmh i koniec.
Przyspieszenie w zasadzie podobne, ale vmax inny
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2016, 21:48   #5
voxan69
 
voxan69's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
voxan69 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 22 godz 45 s
Domyślnie

Podobno wersje zdławione na Szwajcarię miały też inne wałki rozrządu?
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
voxan69 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2016, 22:12   #6
Maupa


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 87
Motocykl: Lc4e, Rd04N
Przebieg: 300 000
Maupa jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 2 s
Domyślnie

Można spojrzeć w numer na tabliczce znamionowej.
Jest tam zakodowany kraj docelowy po produkcji, moc, itp.
W Haynesie jest taka tabelka z wyjaśnieniami co oznaczają kolejne cyferki.
Maupa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2016, 22:16   #7
maciej33


Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: sulechow-londyn
Posty: 277
Motocykl: RD04
maciej33 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maupa Zobacz post
Można spojrzeć w numer na tabliczce znamionowej.
Jest tam zakodowany kraj docelowy po produkcji, moc, itp.
W Haynesie jest taka tabelka z wyjaśnieniami co oznaczają kolejne cyferki.
Na naklejce pod siedzeniem tez jest kod na jakie kraj szly
maciej33 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2016, 22:20   #8
Ypsi
malarz
 
Ypsi's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Zabrze
Posty: 1,415
Motocykl: RD07b HRC
Ypsi jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 12 godz 18 min 56 s
Domyślnie

W afripedii również jest wyjaśnienie
http://faq.africatwin.com.pl/index.p...er_numeru_ramy

Ale może już ktoś odblokował, więc i tak trzeba sprawdzić króćce.

A teraz gupie pytanie, nie da się wyciągnąć króćców, bez demontażu gaźników?
__________________
Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!...
Ypsi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2016, 23:06   #9
szymon25
 
szymon25's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Ciechanów
Posty: 1,678
Motocykl: 2x RD04, TS250, motorynka Pony, 126pEI i Ursus 4011 :)
Przebieg: rosnie
szymon25 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 23 s
Domyślnie

Nie da się
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!!
szymon25 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.07.2016, 08:45   #10
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Niemcy mogły zablokować tylko na 34 PS jeśli oryginalny niemiecki . Wtedy jest muł
Jak koledzy wcześniej wspomnieli - króćce i dysze
Austria i CH 48 PS jak był reimport . Jeździ jednak wtedy prawie jak oryginał i nawet byś nie poznał. Dół silnika nawet lepszy ,góra gorsza
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 20.07.2016 o 08:48
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.