|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.11.2016, 20:42 | #1 |
Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
|
CRF1000 -kufer centralny
Pomóżcie mi zrozumieć "świat afryki wg. SW MOTECH".
Szukałem małego kufra centralnego do latania w koło komina, do kufra OEM mój kask się nie mieścił - odpadł w przedbiegach. Padło na SW M. W katalogach, folderach, i w ofercie jest zestaw dedykowany do AT CRF1000 (ma swój numer katalogowy): alu rack + adapter + kufer + możliwe akcesoria. Wszystko można kupić też osobno. Liderzy SW Motech chwalą sie w prasie tym, że niemal 20 lat temu założyciele SW-Motech również stworzyli pierwsze produkty do legendarnej Africa Twin. "Nasza firma rozpoczęła swoją działalność właśnie od akcesoriów dla Hondy Africa Twin. Dlatego jej nowa wersja ma oczywiście u nas najwyższy priorytet." Chyba można takim zaufać ? No to kupujemy. Jest drogo, no ale. Teraz przyszedł czas na prace garażowe. Czar jakby pryska. Płyta Alu Rack do CRF1000 jaką dostałem, oprócz ładnego lakieru wita mnie naklejką z ograniczeniem możliwego obciążenia użytkowego = max.5kg (dla słabszych producent wyjaśnia - obejmuje wagę kufra/bagażu i adaptera łącznie) - dowiemy się tego już po zakupie. Dużo to czy mało? Adapter pod kufer - 1kg + kufer z powietrzem, bez oparcia dla pasażera - 5,3 kg = 6,3 kg, czyli +1,3 kg nadwagi - czyli to się nie złoży. No to, jak to? - Co na to sklep - mam katalog, to jest właściwy zestaw, dedykowany do CRF1000. - Co na to producent? Trochę trwało, ale dostałem, za pośrednictwem wyłącznego importera na Polskę, oficjalne stanowisko SW MŁOTEK gmbh: "kontaktowałem się z firmą SW-Motech w sprawie deklarowanego obciążenia płyty, którą Pan otrzymał. Ograniczenie wagowe, o którym mowa w dokumentach dołączonych do wysłanej Panu płyty montażowej, wynika z konstrukcji motocykla. Sam Alu-Rack jest w stanie wytrzymać większe niż 5kg obciążenie, jednak producent motocykla nie zaleca by mocniej obciążać tył motocykla, a dokładniej elementy do których przytwierdzany jest stelaż." PROSZĘ O POTWIERDZENIE, że wczorajszy email i powyższa treść jest oficjalnym wyjaśnieniem, stanowiskiem firmy SW-MOTECH GmbH & Co. KG, Witam Pana Informacja, którą Pan otrzymał jest prawidłowa i jest oficjalnym stanowiskiem SW-Motech Best regards ... Product Manager ___________________________ POWERBIKE S.A. ... W świetle powyższego SW MOTECH oferuje nam zestaw, który z założenia nie może być użytkowany na motocyklu dla którego jest dedykowany. I co tu o tym myśleć ?
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny Ostatnio edytowane przez VIPER : 27.11.2016 o 10:12 |
26.11.2016, 21:31 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
No ja się też przestraszyłem jak zobaczyłem ich akcesoria. Ciężkie i toporne. Kufry były bez sensu pomyślane. Szerokie i się bujało. Cena też mnie zabiła
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
27.11.2016, 11:41 | #3 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 48 min 10 s
|
mam kufer kappa garda 52l+płyta i stelaz givi sr1144i= jest idealnie, nie puka, nie stuka, 15kkm razem bez wiekszych problemow
|
27.11.2016, 11:55 | #4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Gdzieś w instrukcji jest napisane o obciążeniu bagażnika. Bodaj to 10 kg.
|
27.11.2016, 12:33 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
To jest proste i praktyczne rozwiązanie
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
29.11.2016, 14:58 | #6 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,392
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
Online: 3 miesiące 2 dni 45 min 49 s
|
Dobrze,że Wasil instrukcji do swoich bagażników nie dołącza bo to by oznaczało ,że Afryka na drzewie nie może wisieć!
__________________
Agent 0,7 |
29.11.2016, 19:38 | #7 |
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 133
Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
|
Afryka na drzewie może wisieć , sam ją zresztą wieszałem !!!!!
|
07.01.2017, 08:45 | #8 |
|
|
07.01.2017, 10:50 | #9 |
Asia
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,289
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 4 godz 4 min 9 s
|
O tej mówisz? Aż prądy biedna straciła
wytapatalkowano
__________________
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally |
07.01.2017, 11:58 | #10 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 48 min 10 s
|
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kufer centralny | patck | Wszystko dla Afryki | 0 | 30.04.2013 10:34 |