![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 985
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 44 min 0
|
![]()
Mało danych: kupiłeś "luzem" czy już zakuty?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,773
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
"Łączyliście" - chyba chodzi o niezakuty
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Metody łączenia są dwie - zapinka lub zakuwka. Jeśli kupiłeś DIDa 525V8, lub VM, lub zVM2 to masz zakuwkę. Zakucie polega na rozprasowaniu końcówki na sworzniach zakuwki. Można to robić wszelakimi patentami, lub profesjonalną zakuwarką DID'a. Ja montowałem zakuty, poprosiłem o zakucie w sklepie.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 985
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
![]()
ta zakuty łep trza mieć a nie łańcuch.łańcuch zakułem i się przejechać chciałem.a tu baba na rowerku zajechała i co ? teraz moto kowala potrzebuje,szklarza i malarza.ai kask się przydał więc polecam wszystkim co tylko chcą do sąsiada podjechać
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,773
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Mam problem z zakuciem nowego łańcucha (DID), jest na zakuwkę i nie mogę nawet nałożyć jednej części (tej blaszki z dwoma otworami) na część z nitami, jakieś sposoby macie? Siłą rką nie wchodzi, próbowałem wcisnąć imadłem.. nie idzie, nawet dwoma młotkami. Pomiar suwmiarką
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,815
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 53 min 59 s
|
![]()
Żaba dobrze jak chwyci po pójdzie. Niestety, uroki ... zakuwania, dlatego trzeba mieć dobrą zakuwarkę. Ja ostatnio się zastanawiam, czy nie jest mniej roboty ze zrzuceniem wahacza i założeniem już zakutego łańcucha ... bo ostatnio też się męczyłem.
Póki nie mam zakuwarki to robię na 3 różne sposoby w zależności od tego co pierwsze wpadnie mi w ręce. 1. Zacisk stolarski - mały, aby część styku wchodziła pomiędzy sworznie 2. Drutowanie - dobry drut i kawałek np. śrubowkręta aby mieć czym go nakręcić 3. Żabka a potem już tylko dwa młotki i punktak - czasem piwo i pomocna jest druga osoba jakby to do trzymania piwa lub młotka ![]()
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gorzów wlkp
Posty: 232
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 tygodni 12 godz 34 min 32 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
![]() Online: 12 godz 42 min 27 s
|
![]()
polecam używanie zakuwarki i nie przesadzać z siłą, za mocno zakute będzie telepać na zblokowanym ogniwie, oczywiście przy większych prędkościach nie czuć. (niestety tak mam zakuwane przez profesjonaliste
![]() Co do zapinek, nie od dzisiaj wiadomo, że jednak zapinka jest słabsza od zakutego ogniwa i nie od dziś wiadomo że silniki V, ganianie po krzokach i ciężkie motocykle mniej delikatnie obchodzą się z łańcuchem. Jak ma starczyć na dłużej a XW rignowy DID starcza na dłużej to jednak lepiej zakuć |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wybór zestawu napędowego. | janeksok | Rama, zawieszenia, napęd | 17 | 10.03.2021 07:08 |
alu-kufry, montaż | mckrzysiek | Wszystko dla Afryki | 37 | 08.09.2014 15:08 |
Montaż sprężyn. | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 11.04.2011 16:42 |