|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20.08.2009, 20:39 | #1 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Łódź
Posty: 104
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70000
Online: 2 dni 19 godz 42 min 28 s
|
Koledzy mam pytanko, zapaliła mi się dzisiaj czerwona kontrolka (ta w lewym górnym rogu), czy jest ona od ładowania?
Jak sobie z tym poradzić? Pomóżcie... pierwszy raz zatankowałem do pełna i wtedy się zapaliła, ładowanie na akumulatorze jest 18,5 V przy włączonych światłach. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 10:31 |
20.08.2009, 21:37 | #2 | |
Cytat:
Prawa górna żołta pierwsza rezerwa i po lewej czerwona druga rezerwa i reszta kontrolek: Po srodku lewa strona niebieska długie i obok zielona luz i na dole lewa strona kierunkowskaz i prawa smarowanie. |
||
20.08.2009, 21:38 | #3 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Łódź
Posty: 104
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70000
Online: 2 dni 19 godz 42 min 28 s
|
czyli dlaczego się zapaliła jak zatankowałem?
|
20.08.2009, 21:42 | #4 |
|
|
20.08.2009, 21:45 | #5 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Łódź
Posty: 104
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70000
Online: 2 dni 19 godz 42 min 28 s
|
|
20.08.2009, 21:46 | #6 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Żary / Strzelce Krajeńskie
Posty: 381
Motocykl: RD03
Przebieg: 67 000
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 dni 16 godz 7 min 52 s
|
Nie znam się tyle na prundach, ale bez włączonego silnika namierzyłem max około 12,5 V. 13,5 V to 0 zmartwienia. 18,5 V to chyba kipiący aku, bo u mnie przy niecałych 16 już bąble bulgotały
__________________
Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. |
20.08.2009, 21:51 | #7 |
Trzeba zdjąć zbiornik (wcześniej boczki i kanapę ) - od spodu zbiornika zobaczysz.Kostka od rezerwy jest po lewej stronie motocykla przy dole zbiornika -pamietaj aby ją dopiąć - gdzieś było na forum o termistorach .
Ja sie na prądzie za bardzo nie znam A termistory jak są zalane paliwem powodują że się kontrolka rezerwy nie swieci. Jak nie ma paliwa to się nagrzewają i powodują zapalenie kontrolki (chyba poprzez masowanie) Paliwo je chłodzi i jak jest to sie kontrolki nie palą Troche metnie to tłumaczę Jakby co to termistory pasuja od Matiza Ostatnio edytowane przez Babel : 20.08.2009 o 21:53 |
|
20.08.2009, 23:12 | #8 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Łódź
Posty: 104
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70000
Online: 2 dni 19 godz 42 min 28 s
|
jeszcze raz dzieki koledzy, bez forumowiczów nie dałbym rady poprawnie użytkować mojej afri
pozdrawiam |
20.08.2009, 23:17 | #9 | |
Cytat:
Uwaga przerwa na czujniku (omomierz pokazuje brak połączenia) żarówka nie ma prawa się palić. Jeśli połączymy na krótko przewody od czujnika żarówka pali się pełną parą innej opcji nie ma. |
||
20.08.2009, 23:31 | #10 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Łódź
Posty: 104
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70000
Online: 2 dni 19 godz 42 min 28 s
|
czyli jeszcze raz kolego proszę tylko po polsku mało mam doświadczenia jeśli chodzi o elektronikę...
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kontrolka luzu | Włóczykij | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 18.05.2013 13:35 |
kontrolka rezerwy 07/07a | Reinchardt | Wszystko dla Afryki | 40 | 08.08.2011 11:58 |