15.05.2021, 22:59 | #1 |
CRF1100 DCT potrzebna pomoc, kontakt z właścicielem
Sprawa jest, szukam kontaktu z właścicielem CRF1100 DCT. Potrzebuję udokumentować w formie video zachowanie się motocykla w czasie zwalniania po zamknięciu przepustnicy. Przykład: jazda po płaskim odcinku drogi, tryb D, rozpędzenie motocykla do prędkości ok 50 km/h i zdjęcie prawej ręki z manetki gazu. Przejazd najlepiej w obie strony aby ktoś nie zarzucił że jazda była z górki lub z wiatrem w plecy. Na filmie powinien być widoczny tablet i manetka gazu. Nagranie ma ukazać w jaki sposób sinik schodzi z obrotów i w jaki sposób skrzynia redukuje biegi aż wbije 1 bieg.
Jestem z lubelskiego, jeśli jesteś w stanie mi pomóc a nie masz możliwości nagrać film to chętnie przyjadę do ciebie i udostępnię kamerkę razem z szelkami zakładanymi na tułów. Po co mi to? Chcę to dołączyć do dokumentacji dla rzeczoznawcy i prawnika w celu ukazania różnic w zachowaniu prawidłowym i nieprawidłowym pojazdu. Niestety, mimo naprawy gwarancyjnej zgłoszone usterki nie zostały usunięte (problem szarpania silnika i problem z redukcją biegów). Dealer Hondy oddał mi niesprawny motocykl, twierdząc że wszystkie zgłoszone niesprawności zostały usunięte ... i mam się bujać. |
|
15.05.2021, 23:23 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Otwock
Posty: 30
Motocykl: CRF1100L AS DCT
Online: 1 dzień 10 godz 30 min 21 s
|
Majster, będę mógł Ci pomóc ale dopiero za około 1,5tyg. No i nie mam sprzętu do nagrywania więc musiałbyś do mnie podskoczyć. Może ktoś z kolegów będzie mógł Ci szybciej pomóc. Jak coś to daj znać.
|
16.05.2021, 10:13 | #3 |
Majster
Mogę nagrać, dziś po południu lub jutro, tylko muszę wymyślić jak przymocować srajfona do kurtki. Wyślij proszę link do swojego filmu to postaram się zrobić bardzo podobnie i zebym wiedział jaki tryb (tour?) i jak EB. Albo fotkę ustawień. Edit: pożyczyłem uchwyt / statyw od sąsiada wiec jak podeslesz ustawienia, wyleczę chorobę dnia poprzedniego i nie będzie padało mogę po południu nagrywać. Ostatnio edytowane przez WojtasA : 16.05.2021 o 11:42 |
|
16.05.2021, 15:26 | #4 |
Nagrywałem w trybie USER w którym zrobiłem ustawienie hamowania silnikiem EB na 1 (najsilniejsze hamowanie) oraz moc silnika P na 1 (największa moc).
Film zamieściłem pod linkiem: https://youtu.be/2LXyIoYVoAk Ostatnio edytowane przez Novy : 16.05.2021 o 16:00 Powód: Film w oknie |
|
17.05.2021, 14:21 | #5 | |
Cytat:
|
||
17.05.2021, 15:55 | #6 |
Ok, jak możesz to zrób również nagranie takiego samego przejazdu ale w trybie manualnym skrzyni biegów.
Jeśli ktoś jeszcze zechciałby wykonać takie nagranie to śmiało. Z góry dziękuję i przy okazji odwdzięczam się. |
|
17.05.2021, 16:10 | #7 |
W jaki sposób w trybie manualnym ? Kiedy / przy ilu obrotach redukować biegi ? Od którego biegu zacząć ? To już troche nie będzie obiektywne, bo każdy będzie to robił ciut inaczej, o tyle automat przy identycznych ustawieniach powinien być bardzo zbliżony.
|
|
17.05.2021, 16:12 | #8 |
Skrzynia sama będzie redukować biegi. Od około 50 km/h, powiedzmy 4 lub 5 bieg.
|
|
17.05.2021, 16:40 | #9 |
Dobra zobacze jak to wyjdzie.
|
|
17.05.2021, 16:48 | #10 |
Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Wawa
Posty: 162
Motocykl: Africa AS 1100DCT
Online: 1 tydzień 1 dzień 11 godz 2 min 0
|
Wojtek, mogę z Tobą podjechać i też nagrać w tych samychbwarunkach. Gdzie będziesz i o której ca?
|