![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 3 godz 16 min 25 s
|
![]()
Witam
Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem crf1000 z 2017 r. Jest to moja pierwsza AT ![]() Oczywiście poczytałem sporoooo przed zakupem i podobno africa jest skrojona pod gościa o masie 75kg. Ja mam 74 kg czyli niby wszystko się zgadza, ale… Moja africa jest bardzo twarda. Próbowałem ustawić miękkość tylnego amortyzatora. I przechodząc do sedna- nie mogę obrócić pokrętła tylnego amortyzatora. Za cholerę nie da się ani w lewo ani prawo. Czy ktoś miał podobny problem ![]() Czy myślicie ze warto pojechać do serwisu żeby powrócili do fabrycznych ustawień zawieszenia? (Nie wiem co robił i ile ważył poprzedni właściciel). Z góry dziękuje za pomoc Łukasz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,186
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 9 godz 19 min 9 s
|
![]()
W serwisie tylko dobrze skasują i stwierdzą że amor do wymiany. Szukaj jakiegoś ogarniętego mechanika. Patrząc jak Honda robi teraz moto to pewnie coś tam zardzewiało. Np.w crosstourerze też gałka staje ale jeszcze tego nie rozkminiłem.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 3 godz 16 min 25 s
|
![]()
Dzięki
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Ostatnio miałem taki jeden amor z XR400. Dopiero namaczanie w odrdzewiaczu, grzanie opalarką i delikatne stukanie udarem pomogło ruszyć regulator - ale to była regulacja odbicia.
Nie ciśnij tego na hama bo coś się może ukręcić. Jak da się zdemontować plastikowe pokrętło to tak zrób i próbuj psiknąć tam jakimś odrdzewiaczem. Przy rozkładaniu uważaj bo może być jakaś sprężynka z kulką (taki mechanizm klikacza). Może jak psikniesz tam to coś tam się chętniej rozrusza. Tylko daj temu czas aby przegryzło. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 3 godz 16 min 25 s
|
![]()
Wielkie dzięki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Kupowałem rok temu koledze afrę z 17 roku i miał tak samo. Od nowości pokrętło nieużywane i się zastało. Użyłem swojej nadludzkiej siły i do dziś pięknie działa
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 3 godz 16 min 25 s
|
![]()
No to mam problem - szarpać czy nie szarpać 😀
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Najpierw postaw na centralkę - będzie łatwiej niż na kołach.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 3 godz 16 min 25 s
|
![]()
Ok dzięki
Plan jest taki: 1. Ustawić na centralce 2. Prysnąć odrdzewiacz 3. Próbować kręcić. 😀👍 Dam znać czy pomogło. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2020
Miasto: Chorzów
Posty: 36
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 7 godz 29 min 53 s
|
![]()
Na centralce opór jest mniejszy przy kręceniu regulatorem, podobnie jest z przodem. Możesz też zdjać pokrętło (odkręć śrubkę) psiknij czymś po trzpieniu i użyj nasadki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
X Challenge, wymiana tylnego amortyzatora. | tyran | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 23.02.2017 14:42 |
regeneracja tylnego amortyzatora | TOFAKT | Rama, zawieszenia, napęd | 22 | 16.04.2016 22:42 |
Regulacja tylnego zawiasu | Artuditu | Rama, zawieszenia, napęd | 10 | 28.08.2009 10:11 |