|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.09.2009, 18:15 | #1 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 683
Motocykl: CBR 1100 XX
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
GARMIN 60 CSX okablowanie
Witam,
Pomóżcie podłączyć nawigacje 60 CSX. Mam uchwyt TT i kabel z wtyczką zakończony z drugiej strony 4 luźnymi przewodami. Mam w moto przygotowane dwa przewody . Świadomie zrezygnowałem z kabla umożliwiającego podpięcie jej do gniazda zapalniczki. Coś nic do głowy nie przychodzi. Wtyczka garmina zamocowana "na stałe " w uchwycie , ale jak i za pomocą czego podłączyć 4 wolne kable , by mieć możliwość rozpięcia układu. Dwa kable to "+" i "-" , a pozostałe dwa to kable do pobierania/przesyłania danych. Za wszelaka pomoc BARDZO dziękuję |
24.09.2009, 18:50 | #2 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 760
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 6 dni 20 godz 59 min 59 s
|
w mundrej instrukcji wyczytałem
brązowy - wyjście danych biały - wejście danych czerwony - zasilanie 10-32VDC w orginalnym kablu jest bezpiecznik 1/2amp czarny - masa
__________________
Pas zieleni to także pas |
24.09.2009, 19:54 | #3 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 683
Motocykl: CBR 1100 XX
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
tak , ja też to czytałem....
Bardziej zalezało mi za pomocą jakiej kostki połączyć PLUS i MINUS z instalacją w motocyklu. Jakich "kostek" użyć , czym zakończyć kable do przesyłu /poboru danych czy może olać te kable / zaizolować tylko/ mając oryginalny kabel USB |
24.09.2009, 20:02 | #4 |
22.10.2006, DTN :)
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
Uciąć i zaizolować kable danych, z motocykla wypuścić (np od aku) dwa kabelki zasilania GPSa. Zarobić konektorki na końcach i tyle Można założyć gniazdo bezpiecznika tak jak pisał Kici na plusa. To nie jest jakaś tam wyszukana instalacja. Mi to działa na naprawdę poronionym sposobie podpięcia już ileś tam tys km i nie ma problemów. Kiedyś by też temat niebezpieczeństwa dla GPSa w trakcie odpalania - nic mi się nie stało z 60CSx (ale to twarda sztuka jest).
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
24.09.2009, 20:45 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,480
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 15 godz 54 min 20 s
|
60csx ma zasilanie również po usb. Po co cudować z dziwaczną, drogą wtyczką garmina kiedy można ją zastąpić kablem typu zapalniczka - USB.
O taki - http://allegro.pl/item743286948_lado...sciem_usb.html A do tego zwykly kabel komputerowy. O taki - http://allegro.pl/item751485180_kabe...gwar_fvat.html Albo 2 w 1 - http://allegro.pl/item752583757_zasi...o_navroad.html Ostatnio edytowane przez 7Greg : 24.09.2009 o 20:49 |
24.09.2009, 21:52 | #6 |
22.10.2006, DTN :)
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
Bo niektórzy lubią sobie pokombinować Ja mam właśnie tego konwertera USB i jest miodnie jak to niektórzy zwią
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
24.09.2009, 22:08 | #7 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 683
Motocykl: CBR 1100 XX
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
napisałem ze CELOWO nie uzywam gniazda zapalniczki....
Poza tym wtyk USB nie wytrzyma tyle co oryginalne gniazdo ktore mocuje się...podkreslam MOCUJE w uchwycie TT Moze zadam pytanie inaczej Jakiej KOSTKI uzyc? Same konektorki jakos tak nie podchodzą mi |
24.09.2009, 22:15 | #8 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 14 min 45 s
|
ale po co chcesz to odpinać i jak często?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
24.09.2009, 22:39 | #9 |
Piast Kołodziej
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,892
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
A ja w ogole nie podlaczam 60CSx do prundu - uzywam akumulatorow, wystarczaja na caly dzien. Jak ide spac, to podlaczam aku to ladowarki, i tyle.. ale mozna tez uzywac ladowarki podczas jazdy (majac drugi komplet aku), w rd04 mialem wyprowadzone gniazdko do schowka na boczku
|
24.09.2009, 22:56 | #10 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 14 min 45 s
|
No tak, ale w moto mam podłączony na stałe a w aucie bez. Wystarcza.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 17:00 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 21:36 |