|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07.02.2011, 23:54 | #1 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 259
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 28 min 25 s
|
Jak przestawić dźwignię hamulca nożnego?
Jak w temacie, aktualnie mam trochę za wysoko. Na siedząco muszę oderwać nogę od podnóżka, żeby przyhamować.
|
07.02.2011, 23:57 | #2 |
księgowy...
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom/Rzeszów
Posty: 1,479
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 6 godz 18 min 12 s
|
Masz przecież śrubę reg. na popychaczu.
pozdr |
07.02.2011, 23:57 | #3 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Możliwości masz dwie - albo regulacja długości popychacza w pompie tylnego hamulca, albo przestawienie położenia samej dźwigni (o ile mnie pamięć nie myli jest na wieloklinie, jak dźwignia zmiany biegów).
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
08.02.2011, 09:14 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Nie jest na wieloklinie. Przeca jest na sztywno połączona z popychaczem tłoczka. Tam jest oś obrotu. Reguluje się tylko długością popychacza.
I po ustawieniu radzę sprawdzić czy stop nie świeci ciągle lub wcale i podregulować położenie czujnika. |
08.02.2011, 09:42 | #5 |
Dołączył: 28.5.2006
|
Akurat jest, przyjżyj się dokładnie. Przynajmniej w 7a.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
08.02.2011, 09:54 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Hmmm...rozbierałem nie raz, ale wieloklinu nie pamiętam. Poza tym jakoś nie mogę sobie uzmysłowić jak wieloklin miałby tam rabotać?
|
08.02.2011, 12:47 | #7 |
Heja,
Jest wieloklin / wielowpust, od wewnętrznej strony ramy, tam gdzie jest dźwignia do pompy
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
|
08.02.2011, 13:51 | #8 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Sorenson, fucktycznie przeca dźwignia jest połączona po drugiej trony ramy z drugą dźwignią do pompy. Zamulony dziś jestem, a wystarczałoby wyjść z firmy i zajrzeć pod moto.
Maj mistejk. Ale i tak łatwiej się reguluje popychacz tłoczka niż na tym wieloklinie przestawiać A jakby jednak rozbierać tą dźwignię, to można by ją od razu wyczyścić i przesmarować. |
08.02.2011, 13:57 | #9 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Doktoryzowałem się z tego elementu po figurze w Lublinie .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
08.02.2011, 15:31 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Ja w sumie też.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamki regulowane dźwignie | jorge | Wszystko dla Afryki | 3 | 15.09.2012 01:08 |