Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.02.2011, 23:54   #1
deftones


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 259
Motocykl: RD07a
deftones jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 28 min 25 s
Domyślnie Jak przestawić dźwignię hamulca nożnego?

Jak w temacie, aktualnie mam trochę za wysoko. Na siedząco muszę oderwać nogę od podnóżka, żeby przyhamować.
deftones jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2011, 23:57   #2
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom/Rzeszów
Posty: 1,479
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 6 godz 18 min 12 s
Domyślnie

Masz przecież śrubę reg. na popychaczu.
pozdr
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2011, 23:57   #3
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Możliwości masz dwie - albo regulacja długości popychacza w pompie tylnego hamulca, albo przestawienie położenia samej dźwigni (o ile mnie pamięć nie myli jest na wieloklinie, jak dźwignia zmiany biegów).
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 09:14   #4
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
Domyślnie

Nie jest na wieloklinie. Przeca jest na sztywno połączona z popychaczem tłoczka. Tam jest oś obrotu. Reguluje się tylko długością popychacza.

I po ustawieniu radzę sprawdzić czy stop nie świeci ciągle lub wcale i podregulować położenie czujnika.
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 09:42   #5
MaRP
Dołączył: 28.5.2006
 
MaRP's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW...83...?
Posty: 864
Motocykl: RD07a
MaRP jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 52 min 26 s
Cool

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Nie jest na wieloklinie.
Akurat jest, przyjżyj się dokładnie. Przynajmniej w 7a.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse.
MaRP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 09:54   #6
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
Domyślnie

Hmmm...rozbierałem nie raz, ale wieloklinu nie pamiętam. Poza tym jakoś nie mogę sobie uzmysłowić jak wieloklin miałby tam rabotać?
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 12:47   #7
Kisiel
 
Kisiel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wieś pod W-wą
Posty: 676
Motocykl: RD04->ATAS
Kisiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 6 godz 54 min 2 s
Domyślnie

Heja,

Jest wieloklin / wielowpust, od wewnętrznej strony ramy, tam gdzie jest dźwignia do pompy
__________________
pozdrawiam!
Kisiel
------
RD04 -> ATAS
Kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 13:51   #8
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
Domyślnie

Sorenson, fucktycznie przeca dźwignia jest połączona po drugiej trony ramy z drugą dźwignią do pompy. Zamulony dziś jestem, a wystarczałoby wyjść z firmy i zajrzeć pod moto.

Maj mistejk.

Ale i tak łatwiej się reguluje popychacz tłoczka niż na tym wieloklinie przestawiać A jakby jednak rozbierać tą dźwignię, to można by ją od razu wyczyścić i przesmarować.
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 13:57   #9
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Doktoryzowałem się z tego elementu po figurze w Lublinie .
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.02.2011, 15:31   #10
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
Domyślnie

Ja w sumie też.
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Klamki regulowane dźwignie jorge Wszystko dla Afryki 3 15.09.2012 01:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.