![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Czyt ktoś to sprawdzał może, czy zmienia sie w skok zawieszenia po zamontowaniu innych kości..? Jeśli się zmienia ta w którą stronę..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]()
no się mi wydaje, że im dłuższe kości tym skok zawiechy maleje... chyba
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 33 min 35 s
|
![]()
Kości nie decydują o skoku. Za skok odp. jest kiwaczka - ten trójkąt- to on tworzy dźwignię. Kości ustawiają "pozycję wyjściową" do pracy zawieszenia
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() ![]() Z tąd moje pytanie, bo mi się wydaje że im krótsza kość, tym skok rośnie i zanim miękkość amora wtórnie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 33 min 35 s
|
![]()
Z tego układu wynika że liczy się ten trójkąt- na zdjęciu rd04 i rd07.Vergleich Umlenkhebel Africa Twin.JPG
Ta niższa kość oznacza że przy tym samym amorze rd04 będzie miała większy skok.. (teoria własna-niesprawdzona) zdjęcie i być może więcej info na forum adv : http://www.advrider.com/forums/showt...page=891&pp=10
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,550
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 21 min 25 s
|
![]()
Patrząc na gifa nie pasuje mi górne mocowanie amora. W afri jest one nieruchome względem ramy.
Dalej patrząc na gifa widzę, że skracając kości tylko bardziej podwyższysz afrę i skok się nie zwiększa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,420
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
|
![]()
Hej, inzynierowie
![]()
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Wydrukować na kartonie. Wyciąć, powbijać szpilki i pobawić się. Na coś porządnego nie mam czasu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Zmieniając długość kości(płaskowników) zmieniamy wstępne ustawienie (kąt) dźwigni(kiwaczki), więc jak najbardziej wpływa to zakres i charakterystykę pracy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Wyszło mi, pasując kolejny amor WP do swojej siódemki że wydłużając kości skracamy skok amora. Dzięki temu praca prolinka utwardza się
|
![]() |
![]() |