![]() |
![]()
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 262
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 7 min 51 s
|
![]()
Pany dzieki. Zrobiłem regulując śrubą na popychaczu. Nie wpływa to na gwałtowność hamowania?
W sumie zadanie banalne jak już wiadomo co robić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
księgowy...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Poznań
Posty: 4
Motocykl: RD07
Przebieg: 80000
![]() Online: 2 godz 44 min 47 s
|
![]()
Chciałem u siebie również obniżyć dźwignię. Problem jest taki że w obecnym ustawieniu (jeszcze nic nie ruszałem) popychacz właściwie opiera się o dźwignię hamulca (tą od strony wnętrza motocykla). Czyli zakres regulacji ->0.
Rozumiem że w takiej sytuacji pozostaje mi jedynie rozbebeszenie dźwigni i obrócenie jej do innej pozycji na wieloklinie, tak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
nie bój sie tylko próbuj,
to nie silnik odrzutowy. ![]()
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Ortodoks Afrykański
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 219
Motocykl: RD07a/LC4
Przebieg: Walczę
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s
|
![]() Cytat:
![]() Pozdrawiam
__________________
アフリカは女王です Afryka to nie żubr, żeby ją trzymać pod ochroną, a blizny zdobią wojownika.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Poznań
Posty: 4
Motocykl: RD07
Przebieg: 80000
![]() Online: 2 godz 44 min 47 s
|
![]()
Uwaga słuszna.
Niestety, na razie nie udało mi się ruszyć śruby. WD40 ani coca-cola nie pomagają. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Poznań
Posty: 4
Motocykl: RD07
Przebieg: 80000
![]() Online: 2 godz 44 min 47 s
|
![]()
A jednak udało się. Sprawa prosta, poluzowanie jednej śruby, zdjęcie popychacza z wielowpustu i ponowne założenie, dokręcenie śruby.
Po całej operacji warto sprawdzić działanie światła stop. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamki regulowane dźwignie | jorge | Wszystko dla Afryki | 3 | 15.09.2012 01:08 |