Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.03.2012, 04:07   #11
aciu
 
aciu's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
aciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
Domyślnie

Dziękuję, każdy komentarz działa na mnie mobilizująco. Czekam akurat za częściami które wysłałem do regeneracji,dlatemu takie opóźnienia w relacji
Dziś dla odmiany byłem u kumpla pomóc mu obalić wiśniówkę a przy tym poskładać Goldwinga 1200 87r. i powiem szczerze że mamy banalnie proste motory. Założyć u Goldasa przednie koło, z tymi wszystkimi osłonami, kabelkami oświetlenia nie wiadomo czego, gumkami w wszelkim możliwym miejscu i do tego podkręceniem od dołu ośki...tragedia na tyle poważna że dopiero wróciłem. Kocham Afrykę.

Z poskręcaniem kiwaczki jest tak, że jeśli zostawisz ją całą na wahaczu, a potem będziesz musiał podkręcić ją do amora to w 90% możliwych pozycji nie przejdzie tobie śruba mocująca kiwaczkę do amora, już nie pamiętam dokładnie bo robiłem to pierwszy i jedyny raz, ale najprościej jest najpierw skręcić kiwaczkę a potem wahacz do ramy i silnika...nie pamiętam dokładnie, pijany jestem Niemniej jednak jeśli już poskręcałeś ją z odpowiednim tego momentem Nm to kolejność widocznie podpasowała, gdyż specyficzna jako taka kolejność nie ma znaczenia (nie tak jak przy dokręcaniu półek górnej i dolnej przy wymianie łożysk główki ramy, tam należy bezwzględnie zachować kolejność dokręcenia półek)

Tak szczerze to bałem się tego remontu jak diabła pod schodami a porównując moją Afrę 93r. do kumpla i jego Goldasa 87r. to jak porównać grzybobranie z rozminowywaniem poligonu.

Reasumując polecam każdemu grzebanie w motorku gdyż jak wspomniał Zetjohny "
Cytat:
Napisał zetjohny Zobacz post
Powiem Ci że jest trochę roboty ale jest frajda i znajomość motocykla rośnie o kilkaset %.
"

Ostatnio edytowane przez aciu : 17.03.2012 o 10:48
aciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
remont czy uzywany silnik andsoj Silnik, sprzęgło, skrzynia 66 28.12.2012 22:33
Remont Silnika ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 27 12.07.2012 23:28
remont silnika bartol Silnik, sprzęgło, skrzynia 73 21.03.2011 13:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.