![]() |
![]()
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#291 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Gliwice
Posty: 32
Motocykl: Honda Dominator
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 dni 11 godz 20 s
|
![]()
W większości sklepów typu tesco, auchan itp. jest dostępny klej (w tubce jak mała pasta do zębów) do połączeń metalowo-gumowych za śmieszne pieniądze około 5 zł. Sam kleiłem takim moje podgrzewane manetki i nie mam najmniejszych problemów z ich odklejaniem się albo obracaniem.
__________________
"Ludzie od czasu do czasu potykają się o prawdę, ale większość z nich podnosi się i pędzi, jakby nic się nie stało." Winston Churchill
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,383
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
![]() Online: 3 miesiące 2 dni 46 min 4 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Grabina Radziwiłłowska
Posty: 124
Motocykl: RD07b
Przebieg: 38Kkm
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 19 godz 4 min 41 s
|
![]()
aciu, z jakiej śruby zrobiłeś szpilkę w goleni. Pytam o twardość. Właśnie ukręciłem u siebie na nastawionym 10 Nm. Mam 8.8 i 10.9 i nie wiem która bardziej odpowiednia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
8.8 powinna wystarczyć. Pytanie o twardość czy o granice spreżystości/plastyczności. Kwestia tego czy ma się ukręcać czy pękać. Tam jest o wkręcane w alu to zbyt wiele nie ma do przeniesienia. Ale ja budowlaniec jestem a nie mechanik i ch wiem o wytrzymałości materiałów przy dynamicznym obciążeniu
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Grabina Radziwiłłowska
Posty: 124
Motocykl: RD07b
Przebieg: 38Kkm
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 19 godz 4 min 41 s
|
![]()
chodzi właśnie o niepękanie, o ile dobrze pamiętam to drugi parametr, po kropce mówi o elastyczności więc 10.9 i 8.8 różni niewiele. Pierwsza cyfra to chyba odporność gwintu na zerwanie. Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]() Cytat:
Pierwsza to wytrzymałość na rozciąganie, druga to ile wynosi granica plastyczności jako ułamek pierwszej liczby. np 8.8: Rm 800MPa, granica plastyczności 0,8*800=640MPa Im wyższa granica plastyczności tym większa szansa na powrót do normalności po odszktałceniu, jednocześnie wchodzą w to jakieś pierdy ze składem i momenty szczątkowe czy cząstkowe czy cos takiego. Kurde już nic nie pamiętam ![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland Ostatnio edytowane przez Misza : 30.03.2012 o 22:22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
![]() Cytat:
O dżizas gdybym to wiedział wcześniej to nadałbym sprawę wachowcowi :P lub serwisowi ![]() ![]() A tak naprawdę to magii żadnej tam nie ma, jeździłem tak właściwie cały sezon na dwóch szpilkach i żyje więc jeśli to będzie kl.5.8 a 8.8 to chyba nie będzie jakaś super tajna różnica. Byle by gwintu nie ukręcić. Aha!!! Uważaj z nakrętkami samokontrującymi !! Ten ser w środku trochę Nm potrzebuje i można łatwo gwint zerwać w tak malutkiej szpilce! Ja użyłem takich, ale najpierw na sucho je nakręciłem na inną śrubę, a potem nakręciłem na te dorabiane szpilki. Off Topic: Dziś poskręcaliśmy z kumplem pod klucz jego Goldwinga ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
|
![]()
Jest taka firma jak FABORY tam dostaniesz praktycznie każdą śrubkę i szpilkę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
![]()
wow fucktycznie mają duży asortyment. Ja szukałem w Marcopol jednak nie zaspokoili moich oczekiwań. Jeszcze się nie zagłębiałem ale chyba nie muszę odrazu kupić 200szt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Łowcy z Łopola
![]() |
![]()
Tylko Fabory mają chore ceny. Te same śruby co w Fabory kupuję w Grene (rolniczym) za 5-10% ich ceny.
Do Fabory chodzi się, jak już nie ma innej opcji albo element wysoce niestandardowy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 22:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 23:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 13:23 |