![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
A zdradź ile Cie kosztowała taka operacja czyli uszczelniacze , pierścienie i uszczelki, no i docieranie zaworów?
pozdrawiam i dziękuje! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Administrator
![]() |
![]()
ano ciekawe , czy lepiej zrobić czy znaleźć drugi silnik( pytanie tylko czy będzie dobry?)
Pogrzebałem na stronce pewnego niemieckiego sklepu i wyszło tak z grubsza, pierścienie,uszczelki pod głowice , uszczelki pod cylindry i uszczelniacze ok 750zł. Pewnie coś tam jeszcze było by potrzebne ale orientacyjna kwota tyle wychodzi.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.05.2008 o 22:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
No to troche grosza jest.... przynajmniej dla mnie. Chyba przejde na mineralny narazie i będę z bańką jeździł.
![]() Dzięki bardzo za odp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Administrator
![]() |
![]()
no parę zł jest ale jak masz dobry dół , a miałbyś kupić silnik o niewiadomym pochodzeniu to nie wiem czy nie lepiej np wydać te 800zł i masz nowe elementy.....
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 344
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 4 godz 26 min 56 s
|
![]() Cytat:
Komplet uszczelek do silnika kosztuje ok. 300 PLN. Co do kosztów robocizny, to już sam musisz się zorientować. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
cienszki psipadek
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pobiedziska
Posty: 44
Motocykl: RD03
![]() Online: 21 godz 35 min 15 s
|
![]()
Babel, jako ujeżdżający RD03 powinieneś wiedzieć conieco - doradź. Stan faktyczny: Trasa Poznań - Ostrowiec Świętokrzyski, RD03, w jedną stronę dwie osoby po ok. 72 kg, przelotowa 110-120 km/h, w drugą stronę prędkość zbliżona, w miarę jednostajna, jedna osoba ok. 70 kg, druga już w aucie i czyni następującą obserwację: na autostradzie wyprzedzam rządek tirów, na budziku ponad 140, chowam się na prawy pas, lekko odpuszczam i pojawia się dymek, który sobie trwa kilka sekund i znika. Dymek koloru nieokreślonego, ciemny, widoczny pod zachodzące słońce, obserwator kojarzy z olejem. W garażu, usłyszawszy takie dictum, zaniepokojony wtykam paluch w rurę od tłumika (sportowy), jest czarno (fakt) ale nic się tłusto nie rozmazuje. Dodam, że coś mam z gaźnikami i Afryka potrafi sobie serią z tłumika strzelić. Opisane dymienie miało charakter jednorazowego incydentu. Ki czort? Czy istnieją powody do niepokoju?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
![]() |
![]() Cytat:
Kiedy filtr powietrza wymieniałeś? - moja jak miała zapieprzony filtr to kopciła na czarno jak stary diesel ![]() Teraz z nowym filtrem jest OK. Generalnie taki stary silnik po mocnym wejsciu na obroty i nagłym odpuszczeniu moze zakopcic - wiadomo juz ma przebieg i pierscinie juz nie zgarniaja z cylidrów jak w nówce. Obserwuj zuzycie oleju ale wyglada to na klopoty z ustawieniem gazników lub też starym filtrem powietrza |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
|
![]()
Nie czytalem co tu pisze w tych postach , na forum de duzo pisze ze afryka zaczyna brac olej najszybciej od 100.000km , to ja mam szczescie bo przy 102.000km moja bierze jak na poczatku przy zakupie czyli max. 50ml na 1000km.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
cienszki psipadek
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pobiedziska
Posty: 44
Motocykl: RD03
![]() Online: 21 godz 35 min 15 s
|
![]()
Babel, o toś mnie oświecił! Shame on me! No pewnie, że zapewne, z pewnością, że oczywiście, rzecz jasna, mur-beton filtr sparszywiał. I stąd jebnięcia z tłumika i "efekt diesla"! Dzięx, dołączyłeś do mojego kanonu świętych
![]() A na oleum zbyt wcześnie, ja naprawdę na drogomierzu mam 45k po raz pierwszy! Ostatnio edytowane przez bartek : 09.06.2008 o 23:12 Powód: jeszcze słówko |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Faaarciarz. Ja mam trzeci raz 70...
![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej silnikowy | ltd454 | Regularne czynności serwisowe | 222 | 15.05.2022 21:56 |
olej w prądnicy((( | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 17.02.2014 14:44 |
Olej w airboxie | zbys | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 02.11.2012 22:52 |
olej do olejarki | bukowski | Wszystko dla Afryki | 10 | 13.07.2010 00:59 |