![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
to nie jest volksvagen czy ford tylko japoński silnik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 19 min 14 s
|
![]()
Ja z takim krótkim pytaniem. Co mi powiedzą Ci co sprawdzili na własnej skórze o właściwościach oleju 5W30 i własnych spostrzeżeniach dotyczących pracy silnika, również w wysokich temperaturach. Bo prowadze eksperyment i potrzebna mi ta wiedza. I jeszcze proszę o informacje, po jakim czasie (po ilu kilometrach) od zmiany oleju zaczynało się niektórym ślizgać sprzęgło (przypadki szczególne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
No ja tylko powiem że takiego olejum używam do disla w moim mondeo :d i sprawuje się wyśmienicie
![]() Pozdro |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 19 min 14 s
|
![]()
No, bo ja właśnie wlałem olej od diesela i to ciężarowego
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
![]() Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
![]() Cytat:
Mi ani razu nie ślizgało się, choć kiedyś zalałem kolesiowi olej samochodowy - chciał zaoszczędzić, i już po kilkuset km sprzegło zaczęło się slizgać (ale nie w sensie, że bezpośrednią przyczyna był olej, a przyczyną było skończone sprzęgło). Innemu ze zdrowymi okładzinami i spręzynami nic sie nie ślizgało.
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 429
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 13 godz 10 min 28 s
|
![]()
Tak czytam temat i mam małe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 19 min 14 s
|
![]()
Na pewno nie lej minerala. Syntetyk o specyfikacji 10W50 będzie ok. W dzisiejszych czasach półsynktetyki mają tyle samo dodatków myjących co syntetyki, więc nie ma się co obawiać, że syntetyk coś rozpuści lub rozszczelni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s
|
![]()
tak sobie to wszystko czytam i się zastanawiam:
-jeżdziłem 1,5 sezonu na półsyntetyku Motula 10w40 -ostatnio na sezon wlałem minaralny 20w50 powiedzcie kochanieńcy czy moge wrócić na półsyntetyka? i to jeszcze innego niż Motul? Pewnie wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że nie....
__________________
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |