![]() |
![]()
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#181 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
ContiEscape to typowa guma na szosę, jej właściwości terenowe są symboliczne. Do TKC80 to nawet nie wypada jej w tym zakresie porównywać.
Na szosie za to bardzo fajnie się sprawdza - przyczepna, daje dobrą poręczność. Co prawda mam kolegę, który na tej oponie z przodu całkiem niezłe rzeczy wyprawia w terenie, ale na dominatorze i czuje temat - tzn. winkiel na szutrze z poślizgiem przodu jest normą. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 44 min 19 s
|
![]()
Tu się w 100% zgodzę. Wczoraj wróciłem do ustawień na asfalt:
- przód z TKC na ContiEscape - tył z E07 (jeżdżę na tym od początku) na Tourance TKC po prostu było mi szkoda na latanie po gorącym asfalcie, szczególnie że ostatnio dużo jeżdżę po mieście i często trzeba ostro awaryjnie hamować (ząbkowanie). Do zachowania na mokrym zastrzeżeń mam. E07 + mokry asfalt to nieciekawe połączenie, a wraz z zużyciem jakby szybciej traci przyczepność, co zapewniało mi ostatnio zbyt wiele "ciekawych" wrażeń - m.in. stąd zmiana na Tourance. Wczoraj była zdrowa zlewa, więc w gumowym ekwipunku wybrałem się na testy. Różnica na korzyść metzelera porażająca. Ale jak się asfalt skończył i przyszło przejechać przez kawałek rozmokłej polnej drogi równie porażająca była różnica ContiEscape vs. TKC ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
TKC na tyle wytrzymało u mnie 10 tysięcy i jeszcze było z 3 mm mięsa. Przód jest wyząbkowany, ale o dziwo nie ma shimmy. Na asfalcie jest super, suchy i mokry to nie problem. Wibracji nie stwierdziłem. Teraz założyłem na tył Mitasa E10 i robi praktycznie tak samo, jak TKC; zobaczymy jak trwałośc, bo po 4 tysiącach wygląda, że schodzi podobnie do TKC. Gorzej jest w piachu. Rok temu na TKC w Rembertowie dawało się jezdzic, tydzien temu na Mitasie okazało się, że jest zonk. Tam, gdzie Patiomkin i Motormaniak latali w kółko po plaży, moja locha wybrała kierunek zgodny z grawitacją
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 429
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 13 godz 6 min 49 s
|
![]()
Przeczytałem prawie całe forum i wybrałem chyba najbardziej ekonomiczno-praktyczne opony dla mnie.Więcej smigam jako amator na asfaltach a terenu tylko próbuje (na razie, chęci sa ogromne ale to czasu potrzebuje).Mitas E-07.Kostka to jeszcze nie dla mnie, za mało śmigam no i masa AT troche jeszcze mnie czasami poraża
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 429
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 13 godz 6 min 49 s
|
![]()
Wróciłem z wojaży wakacyjnych i widze że mój wybór E-07 to śliska sprawa na mokrym czarnym
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 121
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnie
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 5 min 40 s
|
![]() Cytat:
__________________
‘Are You Gangsters?’ ‘No, We’re Russians’ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 429
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 13 godz 6 min 49 s
|
![]()
To już wole wycie niż drift na mokrym czarnym, teraz na moich slikach to tylko asfalt, ale kusi zjechać do lasu.Tak przy okazji nikt na HEIDENAU nie śmiga? Czy ja słabo szukałem?
|
![]() |
![]() |