Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.11.2011, 21:49   #1
Pawel
 
Pawel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Nottingham, UK
Posty: 698
Motocykl: RD07a
Pawel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 50 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Wywalcie sobie wszyscy te nieszczęsne płytki. 99% problemów pompą to one.
Nawet śniła mi się dziś pompa
Ja płytki nie mam. Mój patent to przekaźnik. Styki z pompie dają tylko sygnał do przekaźnika i to właśnie na nim przeskakuje iskra i to w nim wypalają się styki. Zapasowy przekaźnik mam zawsze przy sobie a kosztje 5zł więc trzgedii nie ma. Pierwsza sztuka działała 2 lata więc chyba nie zbankrutuję. Ala najważniejsze że już działa i wycieczka zaliczona.
__________________
Gdzie BMW nie może tam Africę pośle.
Pawel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
XL600r nie pali ;/ Jasiooooo Inne - dyskusja ogólna 48 10.05.2012 02:48
Pali na 1 gar (wolne obroty) Zet Johny Silnik, sprzęgło, skrzynia 34 19.11.2011 23:52
Pali bezpiecznik cyngiel Układ elektryczny i zapłonowy 11 01.05.2011 12:24
Nie pali na rezerwie oskar_z Uklad paliwowy i wydechowy 25 19.06.2010 23:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.