![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
![]() |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Zamiast grzebać w instalacji elektrycznej to zastanów się dlaczego po 15 min na wolnych obrotach masz taką temp. (zakładam, że sprawdzałeś temp. innym przyrządem nie związanym z moto!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 3 min 14 s
|
![]() Cytat:
Od całego motonga ciepło biło mocno a w chłodnicy aż się gotowało. Czyli po zastanowieniu tak jakby pompa wody nie ruszała płynem w obiegu. A chyba za to odpowiada elektryka a na moje to powinien czujnik w termostacie odpalić pompę wody, termostat otworzyć duży obieg, a czujnik w chłodnicy na dole odpalić wiatrak. A tu ewidentnie wiatrak nie chodzi. Jak źle myślę to mnie poprawcie. Najlepiej pewnie kupić to i to: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&...w==&bid=104500 http://www.larsson.pl/index.php?c=r&...w==&bid=104500 Ostatnio edytowane przez Tomas_XRV : 15.10.2012 o 23:58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 35 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() - Druga sparawa, to gdyby pompa wody wogóle nie ruszała to i woda w chłodnicy by Ci sie nie zagotowała. - Czujnik w obudowie termostatu daje jedynie sygnał na wskaźnik temperatury który mamy na zegarach i który jest tylko informacją dla kierownika motonga. To nie układy wtryskowe, żeby miało być inaczej. - Jedyne co sie zgadza to to, że czujnik w chłodnicy załącza wiatrak - przy określonej temperaturze zwiera styki wiatraka. Ja tam bym stawiał na: 1. zawalony układ chłodzenia - trzeba by go porządnie przepłukać - może ktoś wcześniej używał zwykłej wody - to może być zakamieniony, 2. padająca pompa wody lub 3. przedmuch w którejś z głowic między cylindrem a kanałem wodnym. A tak najbardziej prawdopodobne to mi sie wydaje, że pewnie masz wszystko w porządku tylko zakładasz że wskazówka powinna w Afryce stać nieruchomo jak w samochodzie, a to se tak ne da. W końcu dochodzi Ci ta wskazówka do czerwonego pola czy zawsze tylko prawie? Bo na 3/4 skali to i u mnie dochodzi jak sie zakopie gdzieś w polu. Ostatnio edytowane przez Robin : 16.10.2012 o 11:25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Temperatura a praca silnika | MARTINEZ | Układ chlodzenia | 7 | 01.03.2012 13:35 |