![]() |
![]()
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#81 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 429
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 13 godz 3 min 39 s
|
![]()
Wisna coraz bliżej
![]() ![]()
__________________
Kiedyś Tygrysek |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
![]() |
![]()
ADAMO16 z tego co sobie przypominam to krynek11 ma taki zalany w swojej RD04.
Wracając do spostrzeżeń olejowych miałem swoją rd04 zalaną Castrolem GPS 4T 10w40 i co brała na 3kkm 250ml. Teraz zalana AGIP 10w60 i co a to, że zużycie oleju drastycznie spadło zjadła tylko 50ml. Przy następnej wymianie przejdę chyba na 20w50 valvoline dura blend lub BEL RAY TVIN pół syntetyk. Znajomy ma ten ostatni zalany i nie bierze nic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Poznań
Posty: 31
Motocykl: RD07a
Przebieg: 29900
![]() Online: 1 dzień 23 min 38 s
|
![]()
Tu można tez znaleźć tekst o olejach z X-Crossa:
http://www.lastlap.pl/pl/p/Artykul-o...klowych-1/3614 i 2czesc: http://www.lastlap.pl/pl/p/Artykul-o...klowych-2/3649
__________________
RD07A |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Tylko koniecznie Hipol, trzeba wspierać polską gospodarkę
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
![]() |
![]()
nie bede tworzyl nowego tematu - tu sie podepne. dostalem na warsztat kolejny motocykl bez oleju w silniku - nic mi do tego bo nie moje 'malpy i cyrk' ale sprawa staje sie mocno 'popularna'.
zerkajcie tam czesciej bo szkoda silnikow. wylalem przed wczoraj 2 litry czarnej brei z silnika, w ktorym ma byc 3,8. motor sliczny - 2006 rok.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 661
Motocykl: RD07&1000RR
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
![]()
3/4 jeżdżących na moto nie umie właściwie określić stanu oleju w swoim motocyklu... (nie dotyczy właścicieli cbr - oni zawsze mają za dużo
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,145
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
1 na ciepłym, kilka minut po zgaszeniu (na odpalonym baaaardzo kiepski pomysł).
2 na równym podłożu 3 NIE na centralce 4 w pionie (jedną łapką trzymamy, drugą sprawdzamy) 5 między min a max. Aha - i ponad max na cieplym tyż nie dobrze. Na zimnym też można kontrolować, ale po sprawdzeniu na ciepłym że sie zgadza. Przy czym zimny latem i zimny zimą to dwie różne gęstości i wskazania. Dlatego lepiej na ciepłym.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 35 s
|
![]()
No ja wlasnie coś nie mogę tego załapać, przecież po.zgaszeniu jeszcze dość długo olej będzie splywac z góry silnika, więc co innego pokaże po 1 minucie co innego po 3ch a.jeszcze więcej po 5 minutach.
Dlaczego więc nie można sprawdzać na zimnym, powiedzmy po nocy? Moja błędna logika mi mówi że pokaże wtedy na bagnecie poziom najbardziej zbliżony do rzeczywistego stanu oleju w silniku ( po kilku godzinach splynie go więcej niż po kilku minutach). Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4 |
![]() |
![]() |