|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
02.01.2014, 18:19 | #11 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Obecnie wszędzie, gdzie sie da
Posty: 415
Motocykl: już nie AT ;)
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 18 godz 11 min 46 s
|
Mi ten Maxxis wytrzymał 4 miechy w sprzęcie (SXC 625) jazda w większości tylko w terenie, asfalt sporadycznie. Michalinka S12 XC to rewelka. Tylko nie wiem jak to będzie z wytrzymałością w Afri, zdecydowanie większa masa......;(
|
02.01.2014, 20:00 | #12 |
Zakonserwowany
|
Nie wiem jaki przebieg zakładacie żeby taka opona wytrzymała . Ja zrobiłem 700 km w rumuńskich górach , jak odkręcisz na asfalcie w wysokiej temp. to zejdzie w oczach. Opona jest fantastyczna na każde podłoże , ale po połowie zużycia przestaje robić w błocie i na śliskim podłożu . W lekkim moto wytrzymuje w granicach 40 - 50 godzin , stosuje tylko rozmiar 140 80 18 ciśnienie 0.7 atm na tyle w 450-tce . W AT trzeba 1.4 atm , jeśli chcesz jeździć na mniejszym ciśnieniu to trzeba założyć dwa trzymaki , na jednym ukręci wentyl .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
02.01.2014, 22:51 | #13 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
Ja pirelli skończyłem prawdopodobnie właśnie przez zbyt niskie ciśnienie - 0,8 bar. Miałem jeden trzymak, ale przyczyną prawie na pewno nie był urwany wentyl.
Jakiś czas temu na TKC zużytej w 50%, wracałem na kapciu po czarnym 20 km. Oponę tą zjeździłem do końca i nic jej nie było. Pirelli rozleciała się po ok 10km a myślałem że da radę tak jak tkc. Tyle, że TKC była bezdętkowa. A oto zwłoki:
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
09.01.2014, 10:08 | #15 | |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
Cytat:
Oryginalnie w obręczy jest jeden otwór w odległości około 15 cm od otworu na wentyl. Kupiłem jednak oponkę MICHELIN S12 bo mi się podoba - w rozmiarze 140 80 18, ale szerokość opony jak i wysokość klocków jest porównywalna z Pirelli 120 100 18. Wydaje się że ma trochę sztywniejsze boki.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
|
17.01.2014, 08:38 | #16 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Po przeciwnej stronie. Dziurke wywiercisz wiertarka
|
17.01.2014, 09:15 | #17 |
Zakonserwowany
|
Tak , po przeciwnej stronie , każda opona przeznaczona do lekkich moto w Africe ważącej z kierownikiem prawie 300 kg zejdzie bardzo szybko , szczególnie na asfalcie .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
17.01.2014, 15:13 | #18 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
Dzięki. Za informacje.
Drugi trzymak założę jak każecie, czyli po przeciwnej stronie. Opona będzie używana po czarnym sporadycznie tak, że mam nadzieję, że u mnie trochę pojeździ.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 20:00 |
Maxxis 6001 130/90/17 | rambo | Wszystko dla Afryki | 6 | 24.04.2013 12:45 |
Opona Enduro 130/80-17 Maxxis czy Mitas E07 | bouli | Hamulce, kola, opony | 2 | 25.03.2012 01:34 |