![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
![]() |
#311 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
ołżesz cholewa, co się stało?
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
![]()
Prawdopodobnie docieranie w pizde i na gaz się nie sprawdziło.
Pierścienie się skończyły luz na zamku na pierścieniu górnym chromowym 6mm ,olejowy wpada w garnek na samo dno ...no i dupa. Ceny kosmos ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
rozważ kupienie samych cylindrów używanych i tylko pierścieni 0.25mm, zamiast kompletu tłoki+pierścienie 0.5mm.
Mi docieranie na nakurw jakoś wyszło na dobre.. dziwne
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s
|
![]()
A jakim to cudem taki luz na zamku zrobił się od docierania
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,302
Motocykl: RD01
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 1 godz 1 min 53 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,826
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 3 tygodni 5 dni 57 min 9 s
|
![]()
Ramoneza, ale ze co? tylko jeden cylinder? czy oba?
To docieranie w pizde nie ma tu wplywu jesli byl olej i woda w chlodnicy. TO nie socjalistyczny silnik z powierzchnia tloka jak papier scierny ktora trzeba "wygladzac". Cos gdziec zjebales. A pierscienie uszczelniajace prawidlowo zalozone? Wez jakies foty wrzuc
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,977
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 2 dni 2 godz 32 min 48 s
|
![]()
A może zdupcony szlich za małe albo za duże spasowanie i uj strzelił... kurde kolego naprawdę szkoda twojej kasy i pracy... ale będzie dobrze!
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,302
Motocykl: RD01
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 1 godz 1 min 53 s
|
![]()
Fassi trochę się z tobą nie zgadzam, ale nie będziemy tu polemizować każdy robi jak uważa jak dla mnie możesz nawet docierać na czerwonym polu i oleum nie zmieniać wcale , ja tam wiem swoje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,826
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 3 tygodni 5 dni 57 min 9 s
|
![]()
Tez nie bede polemizowac, widzielem silniki "dotarte" ala "jazda jak dziadek do kosciola" i widzielem silniki docierane normalnie. Ramoneza nie jezdzil w wyscigach wiec nie wierze ze ciagle pod czerowne pole dochodzil, a jesli nawet to co z tego? Grozniejsze jest docieranie na "duszacym sie silniku"
Po 1000km mozna juz hajcowac jak sie chce. To nie silnik ze stara gdzie docieralao sie przez cale zycie aby go zle dotrzec po 100000km i nowa kapitalke zrobic ![]() Ramoneza, daj fotki, uratujemy gada
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
![]()
No ale co mam kuewa focić
![]() ![]() Gdybym coś żle poskładał to motek by od początku nie miał mocy. Myślę że go przegrzałem na dotarciu w drodze na Kłodzką, holowałem kolesia na pierwszym i drugim biegu przez jakieś dwie godziny po łąkach i polnych ścieżkach,przegrzałem pierścienie i się rozhartowały. A może lipą było to że na początek wlałem minerała ? Tak czy owak zakładam tylko nowe pierścionki 0.50 bo takie mam tłoki,mysle też o honowaniu,tylko muszę jeszcze wszystko zawieżć do pomierzenia. Trochę mnie dziwi to że gdyby nie apetyt na oliwę to całkiem OK się mi jeżdziło nawet szedł na koło ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |