![]() |
![]()
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,417
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 17 godz 46 min 27 s
|
![]()
Mateusz93 nie przejmuj się zbytnio wysoką temperaturą i jej wpływem na zawory i takie tam... Prawdopodobnie masz wtrysk paliwa a ten dzięki soundzie lambada potrafi dobrać odpowiednie składniki na prawidłową mieszankę do spalania.
Geometrię wylotu popraw, albo przemelduj kierunki. zdrowia
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 17 godz 13 min 39 s
|
![]()
XT660 wiec na pewno ma wtrysk. Słuszna uwaga
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,321
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 16 godz 2 min 59 s
|
![]()
Przelotowy wydech szybciej wypuszcza spaliny przez co mniej temp. oddają samemu układowi wydechowemu i same są gorętsze . A Strobus ma ma rację -lambada dba o prawidłową mieszankę .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
![]()
Właśnie. 10w50 full synt. A na południe nawet 15w60.
Cytat:
![]() ![]()
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,334
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 10 godz 2 min 19 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() I żeby na ubogiej mieszance zajechać gniazda zaworowe to trzeba dziesiątki tysięcy kilometrów zrobić. Z objawami strzelania w wydech przy zamykaniu gazu. Nie mówiąc o trudnych rozruchach i dziwnych wolnych obrotach...
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,417
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 17 godz 46 min 27 s
|
![]()
Oj żebyś się nie zdziwił. Zbieg okoliczności typu - za małe luzy zaworowe + uboga mieszanka + duże obciążenie = nadpalone gniazda w tempie duużo szybszym niż przewidujesz.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,321
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 16 godz 2 min 59 s
|
![]()
Na początku wątku Mateusz napisał :Cyt : ostatnio zmieniłem olej, filtr oleju i powietrza i wydech (zawsze dmuchający na kierunek, był okopcony, ale bagatelizowałem) .Ja wywnioskowałem że i ten oryginalny dmuchał na kierunek ale dopiero po zmianie wytopił .Wiadomo że przelotowy wydech to szybsze przepłukiwanie silnika a co za tym idzie i uboższa mieszanka (wyższa temp) ,dodatkowo nic nie wiemy o filtrze powietrza(oryg. czy podróbka) ,a ten mając zbyt dużą przepustowość(za mały opór) też zuboży mieszankę.Jednak to powinna zrównoważyć lambda. Chyba że od początku źle zrozumiałem Mateusza i po prostu wylot Dominatora jest skrajnie za blisko kierunku to musi topić.Miałem nie raz okopcone ale nigdy nie stopione a też czasem było dość blisko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2014
Miasto: Czernikowice k. Chojnowa
Posty: 189
Motocykl: RD07/LC8 950 adv/ Ogar 205
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 5 godz 34 min 22 s
|
![]()
Misza dobrze napisał to od marchewek się stopił xt bardzo często robią "jeb z komina" a jak masz 2w1 i przelot to już bajka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
![]() Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
|
![]() Cytat:
tak, dobrze zrozumiałeś, przedtem też był tak skierowany, ale nic złego nie robił. kierunek był mocno okopcony, ale raczej nic drastycznego się nie działo- po zmianie oleju i filtra po jednej jeździe (po 100km) zauważyłem, że kierunek się stopił. sprawdzę świecę w weekend, jak będzie opcja, to jeszcze luzy zaworowe w najbliższym czasie. pomysły? po prostu przesunąć wydech/kierunek i się nie martwić, czy zastanowić się nad szkodliwością przelotu/zbyt wysokiej temperatury? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Przelot robi większe marchewy... czego ty chcesz szukać jeszcze?
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wysoka temperatura | Roni92 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 19.09.2015 12:46 |
Wysoka temperatura. | Tomas_XRV | Układ chlodzenia | 67 | 04.09.2013 01:41 |
Temperatura a praca silnika | MARTINEZ | Układ chlodzenia | 7 | 01.03.2012 14:35 |