![]() |
#61 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,321
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 16 godz 8 min 52 s
|
![]()
AHHHH czarna - zła !!! ciekawe czy ma czarny podniebień
![]() ![]() A na serio to ładna. Ostatnio edytowane przez Zmyler : 09.01.2018 o 14:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A co w tym malowaniu jest nowego w porównaniu z czarną z 2017 roku (no może poza innym kolorem naklejek)?
Ostatnio edytowane przez nabrU : 09.01.2018 o 19:00 |
![]() |
![]() |
#63 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,963
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 34 min 22 s
|
![]()
Są już fiszki dostępne? Czy oprócz koloru lag zawieszenie różnie się również nastawami/twardoscia? Co dało zmiana airboa i ridebywire? No i ogólnie co nowego?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 218
Motocykl: CRF1000L DCT
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 32 min 9 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 218
Motocykl: CRF1000L DCT
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 32 min 9 s
|
![]() Cytat:
Nie ma informacji o zmianach dot. zawieszenia w modelu podstawowym. W modelu Adventure Sport skok zawieszeń został zwiększony +22 mm przód, +20 mm tył. Lista głównych zmian w modelu podstawowym: - zmodyfikowany tłumik i jego brzmienie poprzez zmniejszenie jego pojemności z 4,6l do 4l oraz zmianę ilości komór z trzech na dwie, - modyfikacja silnika: wałek wyrównoważający został wykonany z innego materiału w celu obniżenia bezwładności i ograniczenia jego drgań, - szprychy w kołach ze stali nierdzewnej, bardziej będą bardziej odporne na korozje, - oba modele otrzymały homologację do montażu opon kostkowych poprawiających sterowność i przyczepność w trudnym terenie i na bezdrożach, - akumulator litowo-jonowy w standardzie, co pozwoliło zmniejszyć masę motocykla o 2,3 kg i zoptymalizowało środek ciężkości, - system sygnalizacji awaryjnego hamowania włącza wszystkie kierunkowskazy jednocześnie, - trzy zmienne tryby jazdy (3 fabryczne + 1 użytkownika) pozwalają zindywidualizować charakterystykę jazdy (tryby te dostosowują moc silnika, poziom hamowania silnikiem oraz układ sterowania momentem obrotowym HSTC). Ostatnio edytowane przez karol1989 : 09.01.2018 o 21:21 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,963
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 34 min 22 s
|
![]()
Co to znaczy? że będą sprzedawane na TKC?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 218
Motocykl: CRF1000L DCT
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 32 min 9 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,963
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 34 min 22 s
|
![]()
Nie rozumię... wcześniej nie można było kostek zakłądać? Co taka homologacja w normalnym życiu.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
![]() |
![]()
To ja się nie przyznam, jeszcze gwarancję stracę, ja tylko asfaltem na slikach hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Merino project 2018 | Emek | Dział Producentów i Dostawców | 743 | 12.12.2024 20:00 |
2018 Stany | Grzechu2012 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 30 | 19.02.2018 08:19 |
Rojsa bez wizy w 2018 | wilq.bb | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 10.11.2015 17:35 |