19.05.2019, 14:13 | #51 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Oficjalnie nazywa się to Clutch Initialize Learning (PCM). Szczegóły z Workshop Manuala poniżej. Nie wiem jak to się ma do modeli od roku 2018 z TBW i nie biorę również odpowiedzialności za jej stosowanie w Waszych moto
P.S. Krok 3 na poniższych screenach nie trzeba wykonywać 2 razy. To kwestia zrzutu ekranu z manuala. |
19.05.2019, 14:18 | #52 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,912
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
A możnaby to po polsku dostac bez zdjec itd. Wyglada to skaplikowanie.
|
20.05.2019, 09:28 | #53 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 15
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 30000
Online: 1 dzień 5 godz 40 min 47 s
|
Wciśnij i przytrzymaj przycisk D -.przekręcając jednocześnie kluczyk do pozycji zapłon. Powinien zapalić się symbol silniczka.
Po zgaśnięciu symbolu silniczka puść przycisk ''D''. Używając przycisku N-D wciśnij go w następującej sekwencji: DDNDN. Poniżej wskaźnika biegów powinny się pokazać symbole DS i migający myślnik (kreska) w miejscu wyświetlacza biegów. Uruchom silnik i pozostaw go na biegu jałowym (nie ruszaj manetki!), aż do momentu kiedy znikną wskazania DS i kreska na wyświetlaczu biegów. Wyłącz silnik przez przekręcenie kluczyka w stacyjce. Gotowe |
20.05.2019, 11:34 | #54 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,520
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 10 godz 8 min 55 s
|
zastanawiam się czy nie warto zrobić tą procedurę jeżeli stosuje się olej większej lepkości niż 10W30,
|