![]() |
#991 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 58
Motocykl: NAT
![]() Online: 1 dzień 19 min 0
|
![]()
Jak ktoś waży 70kg to spoko. Dla rajdera 100kg zdecydowanie za miękkie ustawienia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 45
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 4 dni 49 min 39 s
|
![]()
o to ciekawe z tym bouncingiem, mam afre od niedawna i pierwsze co zauwazylem na asflacie jakies dziwne bujanie wlasnie w tym przedziale prędkości,jakos mi to specjalnie nie przeszkadza,tylko zdziwiony bylem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Kraków
Posty: 25
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s
|
![]() Cytat:
A może ktoś dysponuje oryginalnymi ustawieniami AT ? Jest gdzieś w instrukcji albo manualu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 58
Motocykl: NAT
![]() Online: 1 dzień 19 min 0
|
![]()
W instrukcji obsługi jest napisane jakie są fabryczne. Ale są do dupy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,106
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Eee.. w Atas przy jezdzie solo i kierowniku 80 kg jest calkiem ok na defaultowych.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
całkiem niedawno zamawiałem kompletny kosz sprzęgła do DL1000 włącznie z łożyskami i co ciekawe nowe łożysko kosza też nie miało jednej rolki!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,256
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 10 min 5 s
|
![]()
Ale co? Kupować ten nowszy wypust, czy pozostać przy sprawdzonym hochsztaplerze ?
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
![]() |
![]()
Nowy wypust to tylko kosmetyka. Kluczowe elementy są już dopracowane. Pzdr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Kraków
Posty: 25
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 58
Motocykl: NAT
![]() Online: 1 dzień 19 min 0
|
![]()
Skan to nie mam jak ale masz czytelne fotki. Instrukcja od NAT 2018, ale jest tez ustawienie dla NATAS.
https://photos.app.goo.gl/68Rasi34SniyUmGn7 |
![]() |
![]() |