|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.03.2020, 20:17 | #11 |
Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 306
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 10 godz 53 min 44 s
|
dzięki Pany za tłumaczenie, tabelki na końcu filmu rzeczywiście pokazują ranking, będę musiał łagodniej obchodzić się z gazem na asfalcie i może sezon na nich przelatam, a później coś napiszę o wrażeniach
|
16.03.2020, 20:19 | #12 |
Shinko 804/805 po ok. 5 tys. km. 90% po czarnym, późną jesienią i zimą. Kilka refleksji:
1) Na szutrach, leśnych duktach bardzo ok 2) Na piachu "przelotowym" ok 3) W piachu głębokim słabiej, ale tu myślę dużo zależy od kierownika. Ja nie umiem po takiej nawierzchni jeździć, więc może to bardziej moja wina niż opon 4) W błocie - jak wyżej 5) Suchy asfalt - bardzo ok, nie za głośne, do 150-160 km/h można śmiało jeździć 6) Mokry asfalt - na początku było ok. Teraz w sumie też, ALE: potrafią gubić przyczepność przy ostrzejszym hamowaniu i ruszaniu (może dlatego, że to "zimowa" nawierzchnia...); łapią wyraźne uślizgi na znakach poziomych oraz na tych lepikowych łączeniach między pasami na jezdni - trzeba to wszystko bardzo ostrożnie pokonywać i być przygotowanym na wężykowanie, jeśli się najedzie. Podkreślam, że mowa o mokrej ZIMOWEJ nawierzchni. Czy kupiłbym ponownie? W tej chwili nie wiem. Odpowiem sobie na to pytanie, gdy porównam z innymi (w planach na późną wiosnę Pirelli MT90). Uważam jednak, że za tę cenę warto (zapłaciłem ok. 650 zł za komplet). Nie mam jak precyzyjnie zmierzyć głębokości bieżnika, ale z przodu jest mniej więcej 3 mm na środku i 5 mm po bokach, z tyłu ciut więcej - przód wydaje mi się nieco bardziej zużyty niż tył. Czy polecam? Raczej tak. |
|
19.03.2020, 11:46 | #13 |
SOmalijczyk
|
To mój Motoz GPS po 14 tyś km po Ukrainie, autostradach i nie tylko.
W sumie to zaskoczyła mnie tak wysoja ocena tej opony w segmencie 50/50 i kolosalna różnica w porownaniu do K60. Ogólnie Motozy wypadły bardzo dobrze na tle licznej konkurencji, a GPS to dla mnie aktualnie niekwestionowany król długodystansowych opon wyprawowych (oczywiście chodzi mi o tył). Z przodu TKC80 do tej pory jako dual daje radę |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kask Dual ADX-1 | Pawel_z_Jasla | Kaski | 12 | 28.11.2019 19:40 |
SWM Super Dual | przemo77390 | Inne tematy | 35 | 16.09.2019 13:33 |
CCM 644 dual Sport | Franz | Inne tematy | 40 | 24.08.2018 06:03 |
Agv ax-8 dual evo | sniperjones | Kaski | 8 | 05.10.2016 12:04 |