Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.03.2020, 21:17   #11
Africa Tigg
 
Africa Tigg's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 291
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Africa Tigg jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 dzień 4 godz 42 min 8 s
Domyślnie

dzięki Pany za tłumaczenie, tabelki na końcu filmu rzeczywiście pokazują ranking, będę musiał łagodniej obchodzić się z gazem na asfalcie i może sezon na nich przelatam, a później coś napiszę o wrażeniach
Africa Tigg jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.03.2020, 21:19   #12
Lolex

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 421
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
Lolex jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 1 min 22 s
Domyślnie

Shinko 804/805 po ok. 5 tys. km. 90% po czarnym, późną jesienią i zimą. Kilka refleksji:
1) Na szutrach, leśnych duktach bardzo ok
2) Na piachu "przelotowym" ok
3) W piachu głębokim słabiej, ale tu myślę dużo zależy od kierownika. Ja nie umiem po takiej nawierzchni jeździć, więc może to bardziej moja wina niż opon
4) W błocie - jak wyżej
5) Suchy asfalt - bardzo ok, nie za głośne, do 150-160 km/h można śmiało jeździć
6) Mokry asfalt - na początku było ok. Teraz w sumie też, ALE: potrafią gubić przyczepność przy ostrzejszym hamowaniu i ruszaniu (może dlatego, że to "zimowa" nawierzchnia...); łapią wyraźne uślizgi na znakach poziomych oraz na tych lepikowych łączeniach między pasami na jezdni - trzeba to wszystko bardzo ostrożnie pokonywać i być przygotowanym na wężykowanie, jeśli się najedzie. Podkreślam, że mowa o mokrej ZIMOWEJ nawierzchni.

Czy kupiłbym ponownie? W tej chwili nie wiem. Odpowiem sobie na to pytanie, gdy porównam z innymi (w planach na późną wiosnę Pirelli MT90). Uważam jednak, że za tę cenę warto (zapłaciłem ok. 650 zł za komplet).

Nie mam jak precyzyjnie zmierzyć głębokości bieżnika, ale z przodu jest mniej więcej 3 mm na środku i 5 mm po bokach, z tyłu ciut więcej - przód wydaje mi się nieco bardziej zużyty niż tył.

Czy polecam? Raczej tak.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpeg IMG_2751.jpeg (103.4 KB, 214 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg IMG_2752.jpeg (103.2 KB, 211 wyświetleń)
Lolex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.03.2020, 12:46   #13
Miras Sc
SOmalijczyk
 
Miras Sc's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: SOsnowiec
Posty: 767
Motocykl: 1090 AdvR
Miras Sc jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 godz 16 min 5 s
Red face

To mój Motoz GPS po 14 tyś km po Ukrainie, autostradach i nie tylko.
W sumie to zaskoczyła mnie tak wysoja ocena tej opony w segmencie 50/50 i kolosalna różnica w porownaniu do K60.
Ogólnie Motozy wypadły bardzo dobrze na tle licznej konkurencji, a GPS to dla mnie aktualnie niekwestionowany król długodystansowych opon wyprawowych (oczywiście chodzi mi o tył). Z przodu TKC80 do tej pory jako dual daje radę
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20200319_112945.jpg (642.2 KB, 31 wyświetleń)
Miras Sc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kask Dual ADX-1 Pawel_z_Jasla Kaski 12 28.11.2019 20:40
Agv ax-8 dual evo sniperjones Kaski 8 05.10.2016 13:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.