![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
nie sprawdzałem u siebie przy 85 ale to by się chyba pokrywało jak u Ciebie.
U mnie przy 120 jest 4,5mm. Ktoś twojej niuni nie szanował. Dlatego wole dopłacić faszystom i mieć spokój. Po następną też tam pojadę i "przepłacę" |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Ciężko ocenić czy szanował czy nie. Nie miała ryski, miała hondowski napęd i zdrowiuśkie tarcze. Nawet jeśli wymieniane, to na hondowskie. Klocki SBS, takie jak w Hondzie montują, no i uszczelniacze w lagach i kołach firmy NOK. I japońskie łożyska.
Nie mam twardych dowodów, ale można podejrzewać, że była klientką ASO. Gdyby w PL tak dbano o motocykle... ![]() Tak czy siak jeszcze ze 40kkm przejeździ na tym nierządzie. Cieszy mnie to. Krótka piłka. AT na seryjnym łańcuchu i wałki rozrządu ma maźnięte jakimś szarym mazakiem kropki? Po jednej na wałku i po jednej na łańcuchu.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 31.01.2010 o 11:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Do tych co składali sobie rozrząd - czy udało się idealnie ustawić tak, żeby znak na wale trafiał prosto w strzałkę i równocześnie żeby znaki na kole zębatym wałka rozrządu były idealnie równoległe do płaszczyzny głowicy?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: okolice Wrocławia na wschód bardziej
Posty: 416
Motocykl: RD03, RD04, 2xRD07, RD07A
Przebieg: okrutny
![]() Online: 1 dzień 1 godz 20 min 51 s
|
![]()
tak, bo dlaczego by nie jak wszystko jest w porządku
__________________
Robert "Izi" Africa |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
U mnie jak ustawię wałek rozrządu znakami równolegle do głowicy to wał ustawia się na literce T, a dokładniej jej daszku. Dzieje się tak na przednim i na tylnym (czyli litera T oznaczenia FT i RT).
Przestawienie łańcucha o jeden ząbek na kole na wałku rozrządu powoduje, że wał zatrzymuje się kilka stopni przed znakiem FT lub RT. Tak jakby był przestawiony o pół zęba. Łańcuchy na wszelki wypadek idą do mnie nowe.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() Ostatnio edytowane przez wieczny : 01.02.2010 o 23:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: okolice Wrocławia na wschód bardziej
Posty: 416
Motocykl: RD03, RD04, 2xRD07, RD07A
Przebieg: okrutny
![]() Online: 1 dzień 1 godz 20 min 51 s
|
![]()
a nie zapomniałeś o napinaczu i do czego on służy ?
__________________
Robert "Izi" Africa |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
![]() Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
|
![]()
Mam identyczny problem. Jak jeden w te to za daleko... jak jeden nazat, to za wcześnie.
Nowe łańcuszki turmaksa,uszczelki atheny i planowaniu głowicy. Nie sprawdzałem jeszcze na zwolnionych napinaczach...sic! jutro to zbadam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Napinacz oczywiście przykręciłem na swoje miejsce. Sugerujesz, że szykuje się do wymiany
![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
![]() Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
|
![]()
1-2mm na drugim 3-4mm
Tyle wystawał przed wymianą. Analogicznie, teraz ta wartość się zmniejszy. przynajmniej powinna... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Izi
![]() Możliwe że taki co ma 4,5~5mm daje jakieś nie pożądane skutki..? brak mocy cy cuś.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebieg motocykla a stan rozrządu | Marcin.111 | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 24.04.2012 18:58 |
łancuszki rozrzadu? | SewO | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 01.06.2008 02:34 |