![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Przeworsk
Posty: 100
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 dni 16 godz 57 min 47 s
|
![]()
Witam
Jak w temacie. U dołu mojego amora jest takie pokrętełko jak na zdj. Czy to ma coś wspólnego z tłumieniem? Nie ma w tym amortyzatorze u góry puchy do regulacji. IMG_20210112_105908488.jpg IMG_20210112_131448_01.jpg Pozdr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
To Wilbers chyba. To nie jest regulacja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Regulacja odbicia.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Przeworsk
Posty: 100
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 dni 16 godz 57 min 47 s
|
![]()
W jaki sposób powinno być to ustawione? Albo inaczej - czy podkręcone do góry (bliżej sprężyny), czy do dołu bliżej mocowania? Jaki będzie efekt jednego i drugiego? Sorki za pytanie ale to mój pierwszy moto 😒
Wysłane z mojego motorola one vision przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
W którą stronę kręcić to sam zrób metodą prób i błędów.Jeśli na szosę to robisz na bardziej sztywne(przeciwieństwo np.kiepskie amory w aucie) co by się moto dobrze w zakrętach prowadziło.A w teren to nie wiem.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,892
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 4 dni 39 min 3 s
|
![]()
Pokretło od tlumienia odbicia czyli ReBOUND. Czyli jak szybko amortyzotor po ugięciu wróci do pozycji wyjsciowej.
Wygogluj sobie co to rebound i kręć ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Ustawiasz w połowie zakresu regulacji, wsiadasz na moto i jedziesz na szutrówkę obserwując jak wybiera nierówności. Wejdź na stronę wilbersa i sprawdź jaki zakres regulacji ma ten model i wtedy próbuj regulować, jakby na środku nie było komfortowo.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Przeworsk
Posty: 100
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 dni 16 godz 57 min 47 s
|
![]()
Dzięki za rozjaśnienie. Wymieniam uszczelnienia przy okazji, składam do kupy i czekam na rozsądną pogodę do testów :-)
Pozdr Wysłane z mojego motorola one vision przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylnego amora propozycja | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 203 | 06.11.2015 15:53 |
regeneracje tylnego amora | bartol | Rama, zawieszenia, napęd | 15 | 01.09.2012 18:27 |
Poszukuję amora tylnego do RD 03 | Tatuś | Wszystko dla Afryki | 2 | 23.09.2011 18:38 |
Demontaż tylnego amora. | mrdracul | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 11.03.2011 13:31 |