|
|
|
|
#1 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Jakbyś wymienił tył na działający to by przód nie nadążył i musiałbyś wymienić również przód żeby zadziałało. A to bez sensu w takim moto, on ma dawać frajdę z jazdy tak jak jest, do wydziwiania w krzaczorach są inne. Ta CRF-a przejdzie wszystko to co racing jedynie wolniej i podtrzymuje stwierdzenie że to nie moto ogranicza, tylko kierownik
.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,097
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 15 godz 15 min 57 s
|
Cytat:
i wg mnie to najgorsza część w tym fajnym motkups Zeby nie było ja jeżdzę jak grzybiarz amator - wiec pewnie wiekszosc kierowników objedzie mnie crf300l . Ostatnio edytowane przez Babel : 09.11.2021 o 09:39 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,537
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 16 godz 21 min 14 s
|
Ten amor można jeszcze podregulować. Jest spory zakres do tego.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
Nie rozumiem kompletnie dlaczego nie dali czegoś odrobinę twardszego. Dobrze wiedzieli jaki jest target tego modelu bo CRF250L już było kilka lat na rynku. Tym bardziej, że konkurują z Kawasaki i Yamaha które jakos.potrafiły wsadzić tam normalny zawias (kawasaki w ogóle regulowany przód) Do rally może jeszcze ok, bo bardziej na drogę, ale do 300L to totalny bezsens. Ja będę niedługo robić komplet Ohlinsa bo mnie już szlag trafia kiedy muszę uprawiać ekwilibrystykę, żeby na zwykłych nierównościach nie bujało mną.górą dół
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,537
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 16 godz 21 min 14 s
|
Cytat:
Ostatnio edytowane przez Novy : 09.11.2021 o 20:40 Powód: Tuba w oknie |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
Nieprawda, nic takiego nie będzie miało miejsca w 300L. Przetestowane wielokrotnie. Zawias dobije, będzie nieprzyjemnie, ale bardzo mała szansa, że wybije Cię w powietrze. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |