![]() |
#1361 |
![]() |
![]()
O czy tu gadać. Motorek przeznaczony no relaksacyjnej jazdy w dosiadzie. Tu jest, jak na swoją mikrą masę bardzo dobry. Obstawiam, że problemy pojawiają się jak zaczynacie wykorzystywać w pelni możliwości tego niepozornego silnika.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Warzywko coś robił z tyłem. Moto wygląda jak pokraka ze strasznie wysoką dupą więc sądzę że to była droga kolegi ze śrubokrętem. Może sie opinią podzieli. Po mojemu to nie jest moto do latania wyczynowo w terenie i w tym celu trzeba zrobić zawias przód/tył a to i tak uja da. Do takiego zastosowania to rama jest za słaba i niezbyt sztywna.
Do normalnej jazdy w terenie zmiana zawiasu będzie pewnie bardzo dobra a i do wypraw sie przyda bo pozwoli na regulacje i dostosowanie do jazdy z tobołami i tu zmianę zawiasu popieram w 100%. Wtedy mamy moto do zabawy w terenie bez hardkoru i wyprawówkę. Rrolek , w dosiadzie niezbyt bo byle bump, dostajesz kopa w dupę i lądujesz na kierze lub w krzakach. W mojej ocenie jak ktoś chce to dualować i nie cierpieć to bym poszedł drogą kolegi @Horizon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 |
![]() |
![]()
Emek, no właśnie nie, o ile nie leci się szybko. Miałem okazje spróbować na objuczonej sztuce: przy jakiś 30-40 km/h najechałem celowo, prawie centralanie, w dosiadzie, na wystający tak z 7-10 cm korzeń. Nawet kierą nie szarpnęło, w dupsko nie kopło (fakt w rogalu było chyba z 20 kg szpeju). No zdziwiony silnie byłem. Generalnie motorek był na dotarciu więc nie za szybko kroiłem sobie kawałeczek i byłem pod ważeniem jak łatwo wychodzi z koleiny na kopycisko mimo mało terenowych opon, jak stabilnie idzie (no ok, trochę bokiem - przeładowany tył) krawędzią łuku/ściany w wąwoziku. W tej krótkiej jeździe najbardziej przeszkadzała mi niska kierownica i tłumok na ogonie. No i strach, że jak przygrzmoce to te kierunki i plastyczki na glebie zostaną. Podkreślam, prędkości bardziej spacerowe były.
Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 |
![]() |
![]()
@Emek - moto nie wysadza z siodła. O ile na dotarciu marudziłem sam do siebie na ten zawias, to teraz jest bardzo akceptowalny. Ważę 70kg. Można pogonić tym motocyklem w miarę szybko, mieć z tego banana i nie umęczyć się. Zupełne przeciwieństwo do 790 ADVR, która tylko czeka na błąd aby katapultować kierownika (tylny amor w serii).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() Cytat:
Nieprawda, nic takiego nie będzie miało miejsca w 300L. Przetestowane wielokrotnie. Zawias dobije, będzie nieprzyjemnie, ale bardzo mała szansa, że wybije Cię w powietrze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Każdy będzie miał własne przemyślenia na ten temat. W każdym razie są już zestawy Ohlinsa i Hyperpro dla tych co uznają że oryginał jest be.
https://www.webshop-hyperpro.com/en/...shock/HO03-7AA https://www.webshop-hyperpro.com/en/...SP-HO03-SSF014 https://www.webshop-hyperpro.com/en/...SP-HO03-SSK014 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,887
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 21 godz 9 min 0
|
![]() Cytat:
Tylko Hyperpro robi progresy wiec pytanie czy do offa ma sens ich zakladanie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 |
![]() |
![]()
Sprzęt to takie przyjemne "jeździło". Po terenie da radę bo lżejsze ale bez "hard enduro". Nie czytałem serwisówki ale pewnie waga jeźdźca z wyposażeniem to pewnie z 85kg. Ciężsi powinni mieć to na uwadze bo to w prostym ale nie tylko zawieszeniu można poprawić początkowo zmieniając sprężyny. Każdy kg na + czy - zmienia zachowanie zawieszenia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
Moderator
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 07:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 08:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |