|
|
|
|
#1 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Dzięki za dobre słowa
Lekko uzupełniłem post z podsumowaniem - bo zapomniałem o silniku.Ta... raz lekko nogę już obiłem. Ale akurat o TPSa. Co do podwyższenia to mam dedykowane +20mm ale eksperymentuję sobie z przysunięciem kierownicy. Niski dość jestem i jak kiera jest w oryginalnym miejscu to jakiś taki nieco ponaciągany jeżdżę. Do tego kiera jest bardzo szeroka a ja łap jak małpka nie mam. Dlatego zacząłem sobie kombinować jak to ja. Najpierw zasadzałem się na kierownicę z diaksem ale mądrzy ludzie naprawili moje pomysły i zacząłem od czegoś odwracalnego. Chińskie roxy odpadają, oryginalne zresztą też - nie potrzeba mi +50mm a to minimum jakie można nimi zapodać. Inna sprawa że do mojego rocznika i jego mocowania kiery NIE PASUJĄ typowe risery 50mm tego typu - kupiłem Accele i musiałem oddać. Nie miną się z górą mocowania kiery - kombinowałem jak mogłem ale to nie działa. Zatem Roxy tylko 2 calowe jak się chce żeby było nie do góry a pochylone. A to już bym sobie prawie czopera zrobił... ![]() Mój patent jest parametrami zbliżony do SW-Motecha (poniżej) - 21mm w górę i 28mm do tyłu (mocowanie długą śrubą do tylnego mocowania w półce). Motech ma 20mm w górę i 30 do tyłu. Wydaje mi się, że teraz jest całkiem optymalnie, ale dopiero 500km tak zrobiłem.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,970
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 4 dni 18 godz 14 min 49 s
|
Ja nie narzekałem
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Marek, ty masz inne mocowania te górne kierownicy. U mnie te Roxy nie mogłyby być tak pochylone... Musiałyby być jeszcze wyższe. W ciemno sobie takich nie zakupie tylko po to aby potestować... Póki co wydałem na te moje przesunięcia 50zł na materiał, reszta samodzielnie - jako rzecz do testów a kto wie, może zostanie na stałe.
Ergonomia to bardzo indywidualna sprawa. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Poleci kto sensowne klocki do GS1.2? Takie żeby tarczy w sezon nie jadły i sensownie hamowały?
Wiem że OEM BMW od brembo są bdb lub najlepsze jak niegdyś niebieskie nissiny w starej Afrze, ino deko drogie choć mogę mieć je sporo taniej niż oficjalna cena. Ale to nadal jakoś 185zl za komplet na tył. Może coś nie gorszego a tańsze? Pozdrawiam Zimny |
|
|
|