Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.03.2025, 10:42   #21
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,977
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 2 dni 1 godz 45 min 19 s
Domyślnie

Trzeba znaleźć wałki od wersji odblokowanej, przy okazji sprawdzić czy króćce gazników nie mają zwężek. Wtedy max wzrasta do 180.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2025, 16:41   #22
wierny
Moderator
 
wierny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Bytom
Posty: 4,511
Motocykl: RD07c
Przebieg: Im więc
wierny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 4 tygodni 5 godz 33 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Para Zobacz post
Pozwolicie, ze odkopie ten temat. Wszystkie znaki wskazuja, ze mam zdlawiona wersje:
- Motocykl kupiony w Niemczech
- oznaczenie na ramie RD07B
- predkosc maksymalna (przy 130km/h juz sie serce zaczyna krajac i szkoda dalej cisnac)

Szczerze jest to jedyny negatywny punkt mojego motocykla i czesto brakuje mi przyspieszenia i wiekszej predkosci... Powoduje to grzeszne mysli o sprzedaniu motocykla...

Czy ktos to robil z taka wersja jak RD07B i odblokowal cala moc? Te potencjalne 11koni extra BARDZO by sie przydaly!!!!

Jak sie do tego zabrac?

Market - Germany (Honda Area Code "G/50P").

Restriction on inlet rubbers only.


Rd07B to wersja zdławiona na Niemcy. Wymienić krućce i po temacie.
Gorsze wałki były tylko w wersji zdławionej na na Szwajcarię Rd07D.
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz
wierny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2025, 16:44   #23
Para
 
Para's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Dublin
Posty: 168
Motocykl: RD07
Para jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 10 godz 7 min 4 s
Domyślnie

To by bylo genialne, mozna sie upewnic na 100% po numerze VIN?
Para jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2025, 16:56   #24
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,498
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 46 min 3 s
Domyślnie

po prostu wyjmij gazniki z kroccow i zobacz czy maja zwezke. przy okazji mozesz zagladnac dla pewnosci jakie masz dysze
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2025, 17:02   #25
wierny
Moderator
 
wierny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Bytom
Posty: 4,511
Motocykl: RD07c
Przebieg: Im więc
wierny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 4 tygodni 5 godz 33 min 29 s
Domyślnie

No pewnie, że można. Moja pierwsza AT była Niemką zdławioną i miała krućce z przegrodami. Wymieniłem krućce , ale nie wiem czy dużo to zmieniło, bo to ponad 10 lat temu było.
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz
wierny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2025, 19:43   #26
Para
 
Para's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Dublin
Posty: 168
Motocykl: RD07
Para jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 10 godz 7 min 4 s
Domyślnie

Dzieki Wierny, jest nadzieja! ....

Ok czyli chyba mi sie poszczęściło, sprawdziłem numer silnika i łapie się.w tych widełkach

Cytat:
Engine Nos: RD04E-3700001 to 3700580 for 1997,
a więc

Cytat:
Market - Germany (Honda Area Code "G/50P").

Restriction on inlet rubbers only.
z tego opisu powyzej przy moich numerach silnika wyglada ze czesc do gaznika z restrykcja to

Cytat:
Inlet Rubbers (called "Insulator, Carburetor" by Honda), Part No: 16210-MAY-660

No changes to caburettors on these models.


a czesc "standardowa" ktora pomoze zwiekszyc moc to


Cytat:
I will start be listing the standard part numbers -

....

Inlet Rubbers, Part No: 16211-MY1-000

....
Czyli cos takiego? Dobrze gadam? To naprawde wystarczy zeby dodac pare koni? Rzeczywiscie nie ma tych dodatkowych przegród https://allegro.pl/oferta/krocce-ssa...-93-7736125300

Para jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2025, 21:08   #27
Artek
Członek FAT
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,887
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 4 dni 31 min 2 s
Domyślnie

Tulejkę od Szynszyla sobie przy okazji wstaw.
https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=38541
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.03.2025, 06:28   #28
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,882
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 dni 20 godz 25 min 39 s
Domyślnie

Jak chcesz na szybko to zwyczajnie rozkalibruj do pełnej średnicy przelotu.
U mnie tak było , jak masz nadal miękkie to nie trzeba nowych.
Ja zmieniłem ale nowe nigdy nie wytrzymają tyle co stare , za dużo plastiku w nich . Te nowe też musiałem z tuningować bo odlew nieco niedokładny.
Także wytnij dziurę i po robocie.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2025, 22:54   #29
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 329
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 17 godz 31 min 31 s
Domyślnie

To nie takie proste, bo jak będzie miał najmniejszą kombinację dysz, to może się nadmiernie grzać. Dysze od razu wymieć na max duże.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.03.2025, 08:00   #30
Para
 
Para's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Dublin
Posty: 168
Motocykl: RD07
Para jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 10 godz 7 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Jarczoq Zobacz post
To nie takie proste, bo jak będzie miał najmniejszą kombinację dysz, to może się nadmiernie grzać. Dysze od razu wymieć na max duże.
Jak dojdą króćce gaźnika to zerkniemy też na inne rzeczy. Honda po robocie wskoczy też na hamownie wiec dam znac w moim temacie jak to wygląda po zmianach
__________________
1997 Honda Africa Twin XRV 750 RD07B
https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=38967
Para jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
"MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" Sub Trochę dalej 50 09.08.2016 13:20
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". MOTOMYSZA Wszystko dla Afrykańczyka 7 29.10.2012 19:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.