![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,016
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 16 godz 50 min 36 s
|
![]()
Trafił do mnie quad z mocno już tłukącym się korbowodem, właściciel stwierdził ze było bardzo mało oleju w silniku , dolał ponad 1 l i dopiero pokazało się coś na bagnecie. Przy rozbiórce okazało się że ma założony filtr powietrza K&N a cały dolot jest pokryty pyłem który przyśpieszył zużycie pierścieni(zwłaszcza olejowego). Efekt taki że cały silnik od remontu. Pisze to żeby pokazać jak używanie filtrów K&N w terenie przyśpiesza zużycie silnika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
K&N w każdy warunkach zużywa szybciej silnik, szczególnie na gaźnikach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lubaczów
Posty: 926
Motocykl: RD07A, XR 400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 9 godz 12 min 7 s
|
![]()
A jaki mędrzec zakłada właśnie ten filtr w teren.
2 lub trzy lata temu Szynszyl mył moje gaźniki. Stwierdził, że tak czystego gaźnika jeszcze nie widział ![]() A w tym samym czasie robił afrę która wróciła z Maroka. To była masakra ![]() Dbam o filtr, często go pryskam preparatem, a w kurzu w ogóle nie jeżdżę. Mam K&N ![]()
__________________
Jeśli Cię nie szanują, niech się Ciebie boją. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Pany , a co lepsze nasączany K&N czy nasączany filtr z gąbki oryginalny...................motocykl KLR 650 ?
Ps. miałem Hondę Rincon i miała nasączany filtr gąbkowy ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
![]() Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s
|
![]()
Najlepsza gąbka. Naprzykład Nikasil bardzo nie lubi filtrów typu K&N
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,016
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 16 godz 50 min 36 s
|
![]()
To jest tego najlepszy dowód.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 111
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 28 min 39 s
|
![]()
K&N tylko na drogi utwardzone dla supermoto,sportbike itp.itd . w terenie to zabójstwo dla silnika.Sprawa jest prosta ,te filtry maja dostarczyc jak najwiecej powietrza co niestety w terenie gdzie podnosi się kurz i drobinki piasku które zasysa silnik , działa to jak papier ścierny. Czytałem o przypadkach gdzie zeszlifowało cały nikasil z cylindra !
Jedynie słuszny w teren to gąbkowy ,nasączony jeszcze najlepiej jak jest prefiltr i co istotne czysty!
__________________
__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne ![]() KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Filtr paliwa | Tomas_XRV | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 17.10.2012 00:10 |
K&N filtr - uszczelnienie | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 4 | 16.05.2012 13:17 |
Filtr pow K&N | Łysy82 | Uklad paliwowy i wydechowy | 43 | 19.01.2012 10:05 |
filtr powietrza? | kamol | Regularne czynności serwisowe | 22 | 27.05.2008 11:52 |