|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03.09.2009, 17:19 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Jak powinna działać pompa w AT
Zauważyłem że moja pompa chodzi non stop
Czy to jest wina gaźników, czy samej pompy..? |
03.09.2009, 17:36 | #2 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,841
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 38 min 2 s
|
Dobić ciśnienie i się wyłączyć.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
03.09.2009, 18:17 | #3 |
Jaki świeży jaki świeży ??
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
|
Co to znaczy chodzi non stop Terkocze
__________________
Hubert |
03.09.2009, 18:22 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
tak, tyka cały czas, na wolnych obrotach cały czas terkocze. sie zastanawiam gdzie to paliwo pompuje
|
03.09.2009, 19:47 | #5 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Żary / Strzelce Krajeńskie
Posty: 381
Motocykl: RD03
Przebieg: 67 000
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 dni 16 godz 7 min 52 s
|
Kiedy debiutancko dłubałem przy babcince zdejmując kilkukrotnie zbiornik zauważyłem, że pompka naparzała kiedy nie odkręciłem kraników. Miała cynka, że trza dymać, a nie było czym. Po odkręceniu paliwka cykała pojedyńczymi cyknięciami co kilkanaście sekund.
__________________
Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. |
03.09.2009, 23:03 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
OK, to na podsumawie starczy. Ma cyknąć na wolnych obrotach co kilka sekund. Moja tryka cały czas. Dobrze że pada pompa a nie gaźniki
Dziękuje Deremu, jego czołówce i całej załodze za pomoc. Sam to bym nie zdziałała Ostatnio edytowane przez rambo : 04.09.2009 o 02:20 |
23.09.2009, 12:36 | #7 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
czyli nie wiem czy dobrze kumam , spadek cisnienia w przewodzie paliwowym miedzy pompa a gaznikami włacza pompe ? bo ja juz myslałem wprowadzic mała inowacje i zastosowac reczny włacznik zasilania pompy zeby przed uruchomieniem podpompowac gazniki poprawiajac tym samym start silnika , prosze o opinie.
|
23.09.2009, 12:55 | #8 | |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Ostrołęka/B-stok
Posty: 60
Motocykl: RD03
Online: 2 godz 12 min 2 s
|
Cytat:
__________________
Jak mawiał Czereśniak - trzeba orać i siać! Więc Afryką oram glebę i sieję trzodę ogólną Ostatnio edytowane przez Xargo1 : 23.09.2009 o 13:00 Powód: dodano linke :) |
|
24.09.2009, 00:46 | #9 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
Czy w RD07 to ten modulik sterujacy pompą jest nad reglerem jak zaznaczyłem na foto ponizej ? w tym opisie z linku mowa jest ze kostka jest pod czachą blisko przekaznika pompy ?
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 15:02 |
24.09.2009, 02:13 | #10 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Ostrołęka/B-stok
Posty: 60
Motocykl: RD03
Online: 2 godz 12 min 2 s
|
U mnie w RD03 jest po czachą, ale to nie znaczy, że w RD07 nie mógł powędrować gdzie indziej. W każdym bądź razie w AT nie ma chyba innego tak małego modułu z czerwoną kostką na 3 piny, także raczej to będzie to.
__________________
Jak mawiał Czereśniak - trzeba orać i siać! Więc Afryką oram glebę i sieję trzodę ogólną |