![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Posty: 7
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 godz 49 min 2 s
|
![]()
Witam
Mam pytanko czy ktoś słyszał o sportowych wałkach do at i ewentualnie jakiś dynojetach. Zima idzie i tak kombinuje co by tu porobić (a że się w zasadzie AT nie psuje to może jakiś tuning ![]() P.S jak było to soryy(prosze o link) Aha jakby ktoś miał stelarze boczne z wawy pożyczyć to się pisze będzie jakieś ![]() ![]() Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Takie zębatki kupowałem na niemieckim ebay Sportowy wałek miałem zamontowany w swojej TT 600 ( taką kupiłem ) Jednocześnie był zmieniony gaźnik - na akcesoryjny z płaską przepustnicą + dysze+ filtr K@N Motocykl wciągał 7 l paliwa na 100 zamiast 5 l Silnik miał słabszy dół , trzeba było go bardziej kręcić. Fakt - był mocniejszy i zrywniejszy . Praca silnika była jednak bardziej twarda. Wypieprzyłem to wszystko i wróciłem do stanu fabrycznego. Zamontowałem zwykły gażnik, zwykły wałek,filtr i dysze i motocykl stał się taki jaki powinien być. Z silnym dołem , miękko pracujący i zużywający normalne ilości paliwa. Myślę ,ze jeśli masz nadmar gotówki i czasu - lepiej poświęcić to na dokładny przegląd motocykla w zimie.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 26.10.2009 o 10:10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,420
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
|
![]()
Temat byl tyyle razy walkowany na forach, starym i nowym, ze ciezko "linka" podac. Wiekszosc tych, ktorzy dla poprawienia osiagow kombinowali z dynojetami, K&N, itd. w koncu dawala spokoj, bo wiecej bylo strat niz pozytku. Zmiana przedniej zebatki jest chyba najsensowniejszym, a przede wszystkim najtanszym sposobem. Latwo tez powrocic do oryginalu, jak sie juz nacieszysz
![]() ![]() pozdrawiam, samul
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,015
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 55 min 0
|
![]()
afrynia to nie ścigant nie ma jej co podkręcać , a wszystko inne co jest robione na motongu to nie tuning tylko dostosowanie do "technologii rejli " takie jak pompy, reglery i inne takie ...
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
A na czym masz tę moc?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
na seryjnych gaźnikach, papierowym filtrze powietrza, świece spitfire, tłumik arrow
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,773
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Tu chyba chodzi o to czy na kole czy sprzęgle
![]() ![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Na sprzęgle 61km to chyba na paliwie 120 oktanów
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Silniki Afrykańskie gorzej chodzą na takim paliwie ( o ile jest - Lotnicze ?)
Najlepiej 91-95 oktan
__________________
|
![]() |
![]() |