![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A ja już kilka razy w takich sytuacjach się przejechałem na mierniku. Miernik okazywał że wszystko jest ok a żarówka z dwoma kablami że nie jest :/ Tak więc jeśli chodzi o takie sytuacje polecam używać żarówki
![]() Pozdro |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
ale żarówka już tam jest! Z miernikiem można dużo więcej niż z żarówką ale jest trochę trudniej.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Tak lepi masz racje że żarówka już jest
![]() ![]() Pozdro |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
Kazmir, prawie dobrze. Jednak jest to pomiar bez obciążenia. Lepiej pomierzyć napięcie na żarówce od strony zasilania i masy. Jeśli rezystancja połączenia z masa jest bliska zeru to i napięcie na żarówce od strony masy będzie praktycznie zerowe. Niby to samo ale daje pełen obraz. Rezystancja kabla może zmieniać się pod obciążeniem jeśli np jest częściowo przetarty.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 37 min 35 s
|
![]()
W przypadku zaniku +/- sprawdzanie pod obciążeniem jest istotne . Na wypadek przetarcia lub zaśniedzenia .
Wspomniałem o podłączeniu kabelka ( żarówka też ok. ) bo jest to najprostsza i skuteczna metoda . Przydatna gdzieś daleko w czarnej . Możesz też dla sprawdzenia wypiąć przerywacz i sprawdzić na krótko . p.s kabel jest dla niektórych za prosty , samo słowo miernik już daje na wyobraźnie, a i na fotkach lepiej wychodzi ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
![]()
Drogi są różne w dochodzeniu usterek. Można jeszcze lepiej Lepi
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
Zmysł powonienia może naprawdę skutecznie zlokalizować usterkę
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Gdynia/Warszawa
Posty: 123
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
![]() Online: 4 dni 13 godz 57 min 15 s
|
![]()
poddaje sie... nie dziala ani jeden ani drugi... zanim sam to zrobie to minie pol sezonu. znacie moze jakiegos godnego polecenia elektryka z warszawy (najlepiej okolice ursusa) ktory robi takie rzeczy w motorach? albo moze ktos czuje sie na silach i ma ochote pomoc mi naprawic te kierunki? (oczywiscie w zamian za uzgodnione ,,cos") ;-)
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
![]()
Wpadnij po południu w piątek może coś zaradzimy. Reszta na
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 11:56 |
Problem z serduchem RD 07a | Belfegor | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 16.04.2012 12:37 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 11:43 |
Problem z awaryjnymi (kierunkami) | rufus11 | Wszystko dla Afryki | 4 | 06.06.2009 23:44 |