Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.03.2009, 15:56   #1
daniel_87
 
daniel_87's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 411
Motocykl: R 1100 GS
daniel_87 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
Domyślnie

jak już założysz pochwal się czym prędzej wrażeniami
daniel_87 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.04.2009, 09:44   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

No więc Po 3 tygodniach jazdy na starym amortyzatorze i przerobionej sprężynie wnioski z jazdy są takie:

Nie dobija, nie pływa. Wcześniej po załadowaniu pasażerki, SAG tylnego amora spadał o dobre 5cm w dół. Teraz o połowe mniej. Poprostu stabilniej pracuje tylne zawieszenie. Polecam taką przeróbke dla AT które mają problem z utrzymaniem tylnego SAGu
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Sprężyna amora- czym malować?? Marcin-BB Rama, zawieszenia, napęd 14 10.02.2014 10:43
Poszukiwana sprężyna do rd04. Seryjna. z tylnego amora rambo Wszystko dla Afryki 4 21.09.2011 13:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.